Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mullakin onneks pakka hajos totaalisesti käsiin ja koko viikonloppu meni uudelleensuunnitteluun, kiitos viina ja eksä..

Perhana kun viikonloppu yllätti pahasti. Ei olisi millään malttanut vielä lähteä kotiin, ja luin vielä kenkiä laittaessa viimeisiä juttuja.

Mulla hajos pakka päässä( mikä oikeestaan oli tarkoituskin), ei uskalla edes salille mennä, rupee vielä painot leijuun ilmassa:hyper:
Ei vittu kiinnosta mikään:hyvä:

Ai joo vähän vois imuroida ja pestä kylppärin.

Olipas se ajomatka. Vaasalaisista nähtävyyksistä mulle on suositeltu nyt jo moneen otteeseen raiskaussiltaa. Täytynee yön pimeinä tunteina käydä tutustumassa...

Rengasrauta ja kuuluva ääni on messis. Pesari jäi. Saapa nähä miten käy...

Aika heppoisesti oot varustautunut. Automaattihaulikko ois tuohon tilanteeseen ehkä se paras ratkaisu. Ei voi oikein ampua ohi ja isompi joukkokin kaatuu kun liipasimen vetäsee pohjaan.

Tuon kanssa voisit unohtaa sen pillin ja huutaa vain: "Bring it!"

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mullakin onneks pakka hajos totaalisesti käsiin ja koko viikonloppu meni uudelleensuunnitteluun, kiitos viina ja eksä..

vai niin.. Mä pääsin vähän helpommalla kuin pelkäsin, neljän tunnin odotus sairaalalla palkittiin ja sain apuja. Olo alkoi kohentua välittömästi. Ei se silti estä Mua makaamasta olkkarin lattialla. Vai käviskö huomenna jossakin? Vaikka R-kioskilla.

vai niin.. Mä pääsin vähän helpommalla kuin pelkäsin, neljän tunnin odotus sairaalalla palkittiin ja sain apuja. Olo alkoi kohentua välittömästi. Ei se silti estä Mua makaamasta olkkarin lattialla. Vai käviskö huomenna jossakin? Vaikka R-kioskilla.

Vai R-kiskalla, sitä lähetään sitten hurjimmasta liikkeelle, pelikoneiden mummot on kyl pahoja.

Elämä on ihmisen parasta aikaa, en taida haluta kokea sitä ihmisen pahinta aikaa..

Aika heppoisesti oot varustautunut. Automaattihaulikko ois tuohon tilanteeseen ehkä se paras ratkaisu. Ei voi oikein ampua ohi ja isompi joukkokin kaatuu kun liipasimen vetäsee pohjaan.

Tuon kanssa voisit unohtaa sen pillin ja huutaa vain: "Bring it!"

I'm a professional russian :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vai R-kiskalla, sitä lähetään sitten hurjimmasta liikkeelle, pelikoneiden mummot on kyl pahoja.

Elämä on ihmisen parasta aikaa, en taida haluta kokea sitä ihmisen pahinta aikaa..

Juuh! Sinne on sopiva matka: 25 metriä. Mä kyllä sympatiseeraan sua kovasti tuossa tunnetilassa. Joskus, ohikiitävinä hetkinä, osaa naurahtaa sillekin miten häijyltä kaikki tuntuu.

- - - Updated - - -

Sanotaan nyt vielä puolustuksena että kyllä nää hommat jotenkuten näpissä on. Kuitenkin jos omaa olotilaa kuvailee niin parhaimman käsityksen siitä saa kun ajattelee harmaata betonipintaa. Mutta toivoa ei ole menetetty, eihän tässä muuten mitään järkeä olisi?

Töissä oli kevyesti häiriintyny koira suksilla liikenteessä.

fr635177331027890000.webp

Back
Ylös Bottom