Kuullostaa siltä ettei nuo kaukomaat ole minua varten. Ainakin voin harrastaa kotimaanmatkailua yllin kyllin, kuhan en käy kiinalaisessa.
Japanissa on vähemmän tulista sapuskaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuullostaa siltä ettei nuo kaukomaat ole minua varten. Ainakin voin harrastaa kotimaanmatkailua yllin kyllin, kuhan en käy kiinalaisessa.
Mutta no worries, vituiks se menee vielä kuitenkin!
Säälittävyys terveiset ensiavusta.
onko brassiröhnäyskursseilla oikeasti oppinut jotain :D
Kai sulla tuli se pilli ja pesari mukaan vai meinasitko mennä kokeilemaan onko brassiröhnäyskursseilla oikeasti oppinut jotain :D
Rengasrauta ja kuuluva ääni on messis. Pesari jäi. Saapa nähä miten käy...
Mullakin onneks pakka hajos totaalisesti käsiin ja koko viikonloppu meni uudelleensuunnitteluun, kiitos viina ja eksä..
Olipas se ajomatka. Vaasalaisista nähtävyyksistä mulle on suositeltu nyt jo moneen otteeseen raiskaussiltaa. Täytynee yön pimeinä tunteina käydä tutustumassa...
vai niin.. Mä pääsin vähän helpommalla kuin pelkäsin, neljän tunnin odotus sairaalalla palkittiin ja sain apuja. Olo alkoi kohentua välittömästi. Ei se silti estä Mua makaamasta olkkarin lattialla. Vai käviskö huomenna jossakin? Vaikka R-kioskilla.
Aika heppoisesti oot varustautunut. Automaattihaulikko ois tuohon tilanteeseen ehkä se paras ratkaisu. Ei voi oikein ampua ohi ja isompi joukkokin kaatuu kun liipasimen vetäsee pohjaan.
Tuon kanssa voisit unohtaa sen pillin ja huutaa vain: "Bring it!"
Vai R-kiskalla, sitä lähetään sitten hurjimmasta liikkeelle, pelikoneiden mummot on kyl pahoja.
Elämä on ihmisen parasta aikaa, en taida haluta kokea sitä ihmisen pahinta aikaa..