Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo, mutta tähän kun yhdistää vielä whatsappit ja messengerit ja facebookin niin puhelin hälyttää lähes tauotta. Mutta on tää kyllä näppärä, siitä ei pääse minnekkään.

Kyllä minä lätkin noista ensitöikseni notificationit pois tai vähintään äänettömälle. Katson noita sen mukaan kun ehdin, eli vanhat kunnon viestit ja puhelut on sitä varten jos pitää tavoittaa nyttässäheti

Aiettä, Ikean lihapullat lounastauolla.

No lumitilanteesta ollaan taas seuraavat 6kk ajantasalla 1 cm tarkkuudella kun se on erään henki ja elämä:D
Ei kyllä mä ymmärrän kuinka hauskaa se on, kunhan kiusasin.

Miks kaikki paska kaatuu samana päivänä niskaa... Vittu mää en jaksa.

E. No pieni piriste päivään löyty sentää Inboxista :)

WP_000418.webp

Tuu Sanze syömään niin kaikki on hetkessä hyvin ;)

Mä en kestä, kun tästä tyypistä lähtee noin jumalainen ääni.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kun olisi edes rahtunen Storm Largen karismaattista ääntä itsellä niin huhhuh...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Heleppoa. Hakee haluamansa sivuston ja siellä se ainaki joinaamista ehdottaa. Mut se ei tallenna esim. Pakkista sinne muistiin, vaan joutuu joka kerta hakemaan sen uudestaan. Pitänee tutkailla enemmän sitä sovellusta...

Kyllä se tallentaa. Ainakin ite pystyn suoraan klikkaa tapatalkin aukaistuani pakkista ja son siinä.

Mä en kestä, kun tästä tyypistä lähtee noin jumalainen ääni.

Tämä oli valkoihonen laulaja... Olen radiosta kuullu ton biisin ties kuinka monta kertaa ja aina ajatellu että tummaihonen mies.

Mullakin oli kurja fiilis kunnes tein kiukulla selkätreenin. Sain kerrankin kanavoitua vitutusta siten että treeni oli paras pitkiin aikoihin. Esim 60kg kässärit tuntui liian kevyiltä kulmasouteluun. Hiki tippui ihan norona siihen kumimatolle. Ja peukaloiden päältä lähti nahat mavessa, ne hierais polviin sillä tavalla sopivasti. On se hienoo. Mutta ei tuo muksujen karkkirosvouskaan huono ole!

Back
Ylös Bottom