Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pakko muuten sanoa, että melkeen vuoden lueskelin tätä foorumia ennen ku uskaltauduin rekisteröityä, ja nyt on pakko todeta että helvetti täällä on mukavan olosta porukkaan, paitsi eräällä herralla on ehkä vähän hiekkaa pyllyssä.

Mä katsos olen itsetehtyjen lahjojen ystävä.

Ja jos joku haluaisi ihan vain minua ilahduttaakseen kehitellä lusikallisen spemukkaa, niin voisin olla aika otettu!

Jotenkin tästä tuli mieleen seuraava ihmiselämää koskeva lainalaisuus: Ihminen on todella onnellinen vain silloin kun jostain ruumiinaukosta tulee jotakin ulos tai sinne laitetaan jotakin.

Mä taidan mennä, En pompi!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jotenkin tästä tuli mieleen seuraava ihmiselämää koskeva lainalaisuus: Ihminen on todella onnellinen vain silloin kun jostain ruumiinaukosta tulee jotakin ulos tai sinne laitetaan jotakin.

No nyt on suurta filosofiaa, kalpenee Nietzschet ja Marxit tämän rinnalla :D

Jouduin kyl vähän nauraa ääneen..

Juu ei paariin mennä pomppimaan. Semmonen sopiva melankolia ja tuijottelu pelaa paremmin.

Tuohon vielä ku lisätään Rädyn viisaus mennä istumaan selkä seinää vasten niin ei tarvi paljo edes päätä käännellä. Oikeaoppisen murjotusillan ainekset rupeaa olemaan kasassa.

Pakko muuten sanoa, että melkeen vuoden lueskelin tätä foorumia ennen ku uskaltauduin rekisteröityä, ja nyt on pakko todeta että helvetti täällä on mukavan olosta porukkaan, paitsi eräällä herralla on ehkä vähän hiekkaa pyllyssä.

Luet tätä yli 10 vuotta niin kaikki on perseestä. :) Mutta joo hyvä että rekisteröidyit

Kebabbia ja maailman parhaita sipsuja. Cheatmeal.

Pitäis olla laitonta puhua tuollasista ku toiset dieettaa.. Nimimerkillä seuraava cheatmeal 4 viikon päässä.

Uskaltauduin jopa tilaamaan VIPit ensimmäistä kertaa, en ole varma uskallanko tosin joinata pakkiksen irkkikannulle..

Pitäis olla laitonta puhua tuollasista ku toiset dieettaa.. Nimimerkillä seuraava cheatmeal 4 viikon päässä.

Uskaltauduin jopa tilaamaan VIPit ensimmäistä kertaa, en ole varma uskallanko tosin joinata pakkiksen irkkikannulle..

Ei kandee joinata. Addiktoidut. Hukkaat sinne tunteja ja viikkoa ja jopa vuosia elämästäsi. Päädyt useisiin pakkis suhteisiin ja piiriin pieneen :) Jätä ihan joinaamatta vaan ja hoidat asiasi IRL ni elämä sujuu paremmin.

"En helevetissä lähäre, ei sielloo ku vanahoja missejä ja homoja!" Näin totesi vieressäni istunut mies jota saman seurueen kaksi naista houkutteli Kauneus&Terveys -messuille. :D

Back
Ylös Bottom