Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä katsos olen itsetehtyjen lahjojen ystävä.
Ja jos joku haluaisi ihan vain minua ilahduttaakseen kehitellä lusikallisen spemukkaa, niin voisin olla aika otettu!
Jotenkin tästä tuli mieleen seuraava ihmiselämää koskeva lainalaisuus: Ihminen on todella onnellinen vain silloin kun jostain ruumiinaukosta tulee jotakin ulos tai sinne laitetaan jotakin.
Juu ei paariin mennä pomppimaan. Semmonen sopiva melankolia ja tuijottelu pelaa paremmin.
Pakko muuten sanoa, että melkeen vuoden lueskelin tätä foorumia ennen ku uskaltauduin rekisteröityä, ja nyt on pakko todeta että helvetti täällä on mukavan olosta porukkaan, paitsi eräällä herralla on ehkä vähän hiekkaa pyllyssä.
Mutta joo hyvä että rekisteröidyitKebabbia ja maailman parhaita sipsuja. Cheatmeal.
Pitäis olla laitonta puhua tuollasista ku toiset dieettaa.. Nimimerkillä seuraava cheatmeal 4 viikon päässä.
Uskaltauduin jopa tilaamaan VIPit ensimmäistä kertaa, en ole varma uskallanko tosin joinata pakkiksen irkkikannulle..
Jätä ihan joinaamatta vaan ja hoidat asiasi IRL ni elämä sujuu paremmin.Melkoisen voimakasta puuskittaista tuulta Oulun seudulla.... :wtf:
On kyllä, heräsinkin kun tuuli kohisi niin hemmetisti! Parvekelasien pikkuväleistäkin kuuluu melkosta ulvontaa välillä :D