Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuka haluais tehdä mun lopputyön? Ei tarvii olla häävi. Olis kiva saada muodollinen pätevyys tähän ammattiin. Kalju! Tee se niin mä voin tehdä sen teidän alakerran valmiiksi.

Ilmoita, kun löydät jonkun tekemään. Meikällä olisi yksi diplomityö tehtävänä. Rakenne jäsennelty ja Tausta-kappaleesta alku kirjoitettu, eli melkein valmis.

Jep ostetaan heti pari kerralla jos vaikka saatais vähän tingattua. Mulla on käynyt jo kerran syynättävänä ja nyt pitäis tehdä korjaukset ja fixailla sieltä täältä. Ei vaan saa aikaiseksi..

Mulla on vähän sama.. ihan varmaan keksisin oikeat lottonumerot jos oikein päättelisin.. mutta ku ei perkele jaksa nii ei!

- - - Updated - - -

Mä mietin mieluummin että söiskö kanaa vai possua.. vai härskin dueton?

- - - Updated - - -

Tähän aikaan kunnon ihmiset toivottelee että "päivää":)

Huomenta! Aamupalaksi kaffia ja croissanttia. Omnomnom

Huomenna peukku asennetaan paikoilleen, vihdoinkin!

Koitan pitää perseeni pois näkyvistäsi jatkossa. Sulla ei oo itsehillintää.

Mulla on vähän sama.. ihan varmaan keksisin oikeat lottonumerot jos oikein päättelisin.. mutta ku ei perkele jaksa nii ei!

- - - Updated - - -

Mä mietin mieluummin että söiskö kanaa vai possua.. vai härskin dueton?

- - - Updated - - -

irvileuka :) siis olis valmista yritystoimintaa ei vaatisi ihan hirveesti jos laittaisi rattaat pyöriin mutku ei vaan jaksaisi sitoutua, pieniä kokeiluja molemmilkta aloilta ja toimisi.

Seuraavaksi tungen sinne jotain hieman kestävämpää kuin peukaloni. Jotain, missä on terästä.

Kumi riittää.

UUuu jeah!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Et siis oo vielä huomannu, että mä en todellakaan uppoa kategoriaan kunnon ihminen? Mä meen helpommin esmes niihin opiskelijahulttio ja taidehörhö -laatikoihin. Ainakin arkisin.

Karigasniemi tänään:
29594_730454960302310_695301398_n.webp

Perkele, tulee se tänäkin vuonna.

perseeseentunkemis-keskustelu, veikkaan.

Jahas, hienosti on sohvaa pidetty paikallaan taas pari tuntia, pitäisköhän sitä juoda jälkkärikahvit kahveille..

Mä alan kohta pelätä työpaikkani puolesta, palkka juoksee tälläkin hetkellä ja mitä mä teen: jauhan pakkiksella paskaa.

Höpö höpö, pomot varmasti arvostavat älykästä sosiaalista kanssakäymistä vieraiden ihmisten kanssa tekniikan aikakauden tapaan.

Mikäs tää perseeseen-tunkemiskeskustelu (kirjotetaanko väliviivalla vai yhteen vai erikseen?) on? Olen kiinnostunut.

En voi muuta sanoa kuin että laivalla nähdään ;)

perseeseentunkemis-keskustelu, veikkaan.

Jahas, hienosti on sohvaa pidetty paikallaan taas pari tuntia, pitäisköhän sitä juoda jälkkärikahvit kahveille..

Höpö höpö, pomot varmasti arvostavat älykästä sosiaalista kanssakäymistä vieraiden ihmisten kanssa tekniikan aikakauden tapaan.

No näinhän se on.. some on kato se missä sun täytyy näkyy nykyään tiätsä et sä voit pärjätä tiätsä..

Joo menipäs tuo väliviiva hassuun rakoon tuossa perseeseentunkemis-keskustelussa.. sanoohan sen järkikin että ei sitä viivaa tungeta perseeseen- ja tunkemis- sanojen väliin.

Back
Ylös Bottom