Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuka haluais tehdä mun lopputyön? Ei tarvii olla häävi. Olis kiva saada muodollinen pätevyys tähän ammattiin. Kalju! Tee se niin mä voin tehdä sen teidän alakerran valmiiksi.
Huomenta![]()

Huomenta! Aamupalaksi kaffia ja croissanttia. Omnomnom
Huomenna peukku asennetaan paikoilleen, vihdoinkin!
Mulla on vähän sama.. ihan varmaan keksisin oikeat lottonumerot jos oikein päättelisin.. mutta ku ei perkele jaksa nii ei!
- - - Updated - - -
Mä mietin mieluummin että söiskö kanaa vai possua.. vai härskin dueton?
- - - Updated - - -
Tähän aikaan kunnon ihmiset toivottelee että "päivää"![]()
siis olis valmista yritystoimintaa ei vaatisi ihan hirveesti jos laittaisi rattaat pyöriin mutku ei vaan jaksaisi sitoutua, pieniä kokeiluja molemmilkta aloilta ja toimisi.Koitan pitää perseeni pois näkyvistäsi jatkossa. Sulla ei oo itsehillintää.
Seuraavaksi tungen sinne jotain hieman kestävämpää kuin peukaloni. Jotain, missä on terästä.
Et siis oo vielä huomannu, että mä en todellakaan uppoa kategoriaan kunnon ihminen? Mä meen helpommin esmes niihin opiskelijahulttio ja taidehörhö -laatikoihin. Ainakin arkisin.Tähän aikaan kunnon ihmiset toivottelee että "päivää"![]()
Et siis oo vielä huomannu, että mä en todellakaan uppoa kategoriaan kunnon ihminen? Mä meen helpommin esmes niihin opiskelijahulttio ja taidehörhö -laatikoihin. Ainakin arkisin.
Seuraavaksi tungen sinne jotain hieman kestävämpää kuin peukaloni. Jotain, missä on terästä.
Joskus joo. Joskus ei. :DAi niin että viikonloppusin sitten oikein jämptiä menoa..
Mä alan kohta pelätä työpaikkani puolesta, palkka juoksee tälläkin hetkellä ja mitä mä teen: jauhan pakkiksella paskaa.
Mikäs tää perseeseen-tunkemiskeskustelu (kirjotetaanko väliviivalla vai yhteen vai erikseen?) on? Olen kiinnostunut.
perseeseentunkemis-keskustelu, veikkaan.
Jahas, hienosti on sohvaa pidetty paikallaan taas pari tuntia, pitäisköhän sitä juoda jälkkärikahvit kahveille..
Höpö höpö, pomot varmasti arvostavat älykästä sosiaalista kanssakäymistä vieraiden ihmisten kanssa tekniikan aikakauden tapaan.