Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on ok niin kauan, kun ainoa asia mitä tykkäät tehdä on töitä.

Riippuu vähän ihmisestä, että olenko samaa mieltä kanssasi vai en. Ei siinä voi meinaan kuin ihmetellä joskus, kun joku kitisee kuinka töihin menee liikaa aikaa vuorokaudessa, vaikka henkilö käyttää vapaa-aikansa pääosin telkkaria katsoessa. Siitä olisikin varaa uhrata aikaa.

Tuon takia olen vakaasti päättänyt olla harkitsematta työn ohessa opiskelua. Voi kyllä olla, että joskus saan tuosta opiskeluun ryhtymisestä jonkun vakavan mielenhäiriön ja päätän ryhtyä siihen.

Hehe, eipä sitä tiedä, mikä naksaa päässä joskus vielä. Yliopistolla näkee joskus 50v+ ihmisiä opiskelemassa itselleen maisterin papereita. Tuo on jo vähän hullua hommaa.

Perkele, että on väsynyt aamu. Huhhuh. Päässä soi joku Maija Vilkkumaan biisi inttiajoilta "Ja pahimpia on aamut"

Itselläni soi laatubiisit päässä heti aamulla. "Isontalon Antti ja Rannanjärvi ne jutteli kaharen kesken, tapa sinä Kauhavan ruma vallesmanni ni minä nain sen komian lesken..." Oma vika tosin kun oon kuunteluttanu ko. tsipaleen historian tunnilla. Puukkojunkkareita jeejee.

Joka kerta, kun pelaan luurilla Subway Surfers -peliä ja kerään "puumummoja", koska tällä hetkellä Moscow -päivitys menossa, niin päässäni alkaa soimaan Nypyköiden Lastenlaulu...

"Venäjänmaa, toi lapsilleen,
vanhoja mummoja, ja niiden sisällä,
on uusia mummoja, ja niiden sisällä,
on uusia mummoja, ja niiden sisällä, on uusia mummoja..."

Joka kerta, kun pelaan luurilla Subway Surfers -peliä ja kerään "puumummoja", koska tällä hetkellä Moscow -päivitys menossa, niin päässäni alkaa soimaan Nypyköiden Lastenlaulu...

"Venäjänmaa, toi lapsilleen,
vanhoja mummoja, ja niiden sisällä,
on uusia mummoja, ja niiden sisällä,
on uusia mummoja, ja niiden sisällä, on uusia mummoja..."

Kiitos tästä, ei tarvinnu ku lukea toi nii se alko soimaa päässä. Vanhoja mummojaa....

E: Lauletaaks tuossa muuten Celestä? :rolleyes:

Mulla soi päässä Jonestownin Helen Keller. Metka olo kun valvoin koko yön, olo on unelias muttei mitenkään ryytynyt tai huono, pikemminkin rento.
Kahvit vois tosiaan keittää.

Jo tunti luettu tenttimateriaalia läpi ja pakko todeta, ettei tämä nyt niin suuresti poikkea muiden kurssien sisällöstä. Sammaa shittiä eri paketissa. Alkaa tulla jo ulos korvista tämä tämmönen. Ois voinu tästäkin aamusta ottaa kaiken ilon irti ja painua salille... :jahas: Noooo, tentin jälkeen sitten.

Jo tunti luettu tenttimateriaalia läpi ja pakko todeta, ettei tämä nyt niin suuresti poikkea muiden kurssien sisällöstä. Sammaa shittiä eri paketissa. Alkaa tulla jo ulos korvista tämä tämmönen. Ois voinu tästäkin aamusta ottaa kaiken ilon irti ja painua salille... :jahas: Noooo, tentin jälkeen sitten.

Tuttu tunne. Kolme eri kurssia menossa, kaikissa samat pääkäsitteet pyörimässä. Alkaa tulla FDI jo uniin :D

Huomenta

cec8b8_82ad0fc515e4989c8edcc617d05497c1.jpg_512.webp

Kohta töniin mummoja hulluillepäiville. Siellä on ihmiset niin sekasin, että se on aina nähtävä ja paljon mitään sieltä ei edes saa halvemmalla.

Mulla on kans töitä normi päivänä 07.30-16.00 siitä sit 17.00 alkaa koulu ja päättyy 20.00. Koulun jälkeen vielä salille niin oon kympin jälkeen himassa. Niin mikä vapaa-aika? Koulua on tosiaan ma-to ja salin välipäivät pidän viikonloppuna, eli arkipäivät on hieman pitkiä.

Päivän kysymys: Mikä on ton mun yllä postaamas kuvas olevan apinan nimi joka istuu tos banaani autos? Se oli aina mun suosikki lapsena ja muistan jonku kuvan ja tarinan siitä missä sillä oli monta rannekelloo kädes :) Itsehhän toki tiedän apinan nimen mutta tiedättekö te?:)

Kyllä siellä pärjää, ellei pelota ihmisvilinä. Menee rennoin rantein, kun ei oo minnekkään kiire eikä tarve saada mitään. Pari paitaa ajattelin ottaa mukaan, jos on sopivia värejä.

En kyllä muista tuon apinan nimee. Mutta oma lemppari oli se mato, kun sillä oli se omena-auto / helikopteri. Tai ainakin telkkaripiirretyssä.

Edit: Onhan se mato tuolla ylänurkassa ritsillä istuu.

Päivän kysymys: Mikä on ton mun yllä postaamas kuvas olevan apinan nimi joka istuu tos banaani autos? Se oli aina mun suosikki lapsena ja muistan jonku kuvan ja tarinan siitä missä sillä oli monta rannekelloo kädes :) Itsehhän toki tiedän apinan nimen mutta tiedättekö te?:)
Ei se oo apina, vaan gorilla!

Bananas Gorilla - The Busy World of Richard Scarry Wiki

Suomennoksissa Banaani-Toope tai jotain sinne päin.

Niin olikin, mietin jotain Banaani-herraa, tai Banaani-miestä. Mut totesit että ei kyllä ole. Tuo Banaani-Toope kuulostaa ainakin tutulle.

Edit: Jätin sitten kotiavaimet himaan, mut onneks oon kylvänyt kolme vara-avainta ympäri kaupunkia, niin yleensä joku on aina lähellä :D

Back
Ylös Bottom