Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se mitään. Mulla alkaa tossa klo 07. Tsiding!

Se on ok niin kauan, kun ainoa asia mitä tykkäät tehdä on töitä.
Tuon takia olen vakaasti päättänyt olla harkitsematta työn ohessa opiskelua. Voi kyllä olla, että joskus saan tuosta opiskeluun ryhtymisestä jonkun vakavan mielenhäiriön ja päätän ryhtyä siihen.
Joka kerta, kun pelaan luurilla Subway Surfers -peliä ja kerään "puumummoja", koska tällä hetkellä Moscow -päivitys menossa, niin päässäni alkaa soimaan Nypyköiden Lastenlaulu...
"Venäjänmaa, toi lapsilleen,
vanhoja mummoja, ja niiden sisällä,
on uusia mummoja, ja niiden sisällä,
on uusia mummoja, ja niiden sisällä, on uusia mummoja..."

Jo tunti luettu tenttimateriaalia läpi ja pakko todeta, ettei tämä nyt niin suuresti poikkea muiden kurssien sisällöstä. Sammaa shittiä eri paketissa. Alkaa tulla jo ulos korvista tämä tämmönen. Ois voinu tästäkin aamusta ottaa kaiken ilon irti ja painua salille... :jahas: Noooo, tentin jälkeen sitten.
Kiitos tästä, ei tarvinnu ku lukea toi nii se alko soimaa päässä. Vanhoja mummojaa....
Itsehhän toki tiedän apinan nimen mutta tiedättekö te?
Ei se oo apina, vaan gorilla!Päivän kysymys: Mikä on ton mun yllä postaamas kuvas olevan apinan nimi joka istuu tos banaani autos? Se oli aina mun suosikki lapsena ja muistan jonku kuvan ja tarinan siitä missä sillä oli monta rannekelloo kädesItsehhän toki tiedän apinan nimen mutta tiedättekö te?
![]()