Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täst ei kyllä paljon sää enää syksymmäks vois muuttua. Ehkä jos lämpötila viel laskis ni sitte olis kaikki merkit ilmassa, että kylmä ja vittumainen talvi on tulossa kovaa vauhtia.

Vettä sataa kolmatta päivää niin, että tuntuu. Suomalaisvalmisteinen sateenvarjonikaan ei enää aamulla kestänyt matkaa töihin, vaan räjähti käsiin. Kesti se kuiteski muutaman päivän kauemmi ku noi Kiinan vastaavat... Pahin kai vielä täällä edessä, kiva kiva.

Tuosta:
̨·ç¡°·ÆÌØ¡±ÖÂÕã½*ÉϺ£±©Óê_¸ßÇåͼ¼¯_ÐÂÀËÍø

Täst ei kyllä paljon sää enää syksymmäks vois muuttua. Ehkä jos lämpötila viel laskis ni sitte olis kaikki merkit ilmassa, että kylmä ja vittumainen talvi on tulossa kovaa vauhtia.

Raato katopa noi sanstin kuvat hei. Eikö voi muuttua? En kyl ihan samantien lähtis tonne lomailee. Paitsi jos kutsu tulis . . .

Vettä sataa kolmatta päivää niin, että tuntuu. Suomalaisvalmisteinen sateenvarjonikaan ei enää aamulla kestänyt matkaa töihin, vaan räjähti käsiin. Kesti se kuiteski muutaman päivän kauemmi ku noi Kiinan vastaavat... Pahin kai vielä täällä edessä, kiva kiva.

Tuosta:
̨·ç¡°·ÆÌØ¡±ÖÂÕã½*ÉϺ£±©Óê_¸ßÇåͼ¼¯_ÐÂÀËÍø

Nooni Sanze, just herätti FedEx mies kun toi tilaamani sateenvarjon. Noita löytyy tosin ihan stokkaltakin, mut siellä hieroglyfimaassa varmaan ei.
Ja mikä tärkeintä, stormproof up to 80 km/h

www.senzumbrellas.com

Päivä starttaa lohikeitolla, sit vois mennä hengaan hetkeks kahville jonnekkin kahvilaan ja sit salille.

Tilasin ite ton Mini AO:n ja makso 49.95 e + siihen postit suomeen oli 8 vai 9 e. Stokkalta en käynyt kattoon edes, koska varmasti kalliimpaa.

On meinaan jämäkkä ja saa varaosiakin ostettua. Ja kahden vuoden takuu ;) Mulla oli aiemmin joku halpa rotisko ja se hajos tyyliin viikossa. Totesin että antaa olla, minä poika kastun vaikka mielummin, kun leikin sateenvarjolla. Nyt on fiilis että toi kyllä pelittää hieman pidempään ja ellei niin takuu ainakin kustantaa uuden. Myös hieman eroava muotoilu erottuu edukseen.

Sanzelle Senze. Kuvien perusteella tartteisit ennemminkin busterin tai pienoissukellusveneen :D

Hehe :D niin totta...

Tilasin ite ton Mini AO:n ja makso 49.95 e + siihen postit suomeen oli 8 vai 9 e. Stokkalta en käynyt kattoon edes, koska varmasti kalliimpaa.

On meinaan jämäkkä ja saa varaosiakin ostettua. Ja kahden vuoden takuu ;) Mulla oli aiemmin joku halpa rotisko ja se hajos tyyliin viikossa. Totesin että antaa olla, minä poika kastun vaikka mielummin, kun leikin sateenvarjolla. Nyt on fiilis että toi kyllä pelittää hieman pidempään ja ellei niin takuu ainakin kustantaa uuden. Myös hieman eroava muotoilu erottuu edukseen.

Mulle kyllä sanottiin tänään, että sateiden pitäs loppua, että siihen mennes ku oon saanu tuottaisen uuden Senzen itselleni, niin sille ei ole enää käyttöä... Mietinpä siis vielä. Olin tänään kyllä jo tilaamassa, mutta rutkasti halvemmalla.

pitäis laittaa timantti laulamaan ja sahailla reiät alakerras sähkörasioille kahitiilisiin väliseiniin....on ihan miehekäs ja motivoitunut olo ku mietin illan kyykkytreenii mutta toi alakerran proggis masentaa mua.... Johny, la gente esta muy loca... mua painostetaan sitäpaitsi henkisesti aika rajusti tällähetkellä että ois pakko saada homma tehtyy

Nykyiset timanttivehkeet syö niin nätisti että eikös tuo ole ns. heittokeikka? Ja tuolla ajatuksella kun lähtee hommaan niin voi olla varmaa että kaikki kusee mikä vaan kusta voi. Tuo henkinen paine tuo vielä oman säväyksen noihin remppa/rakennushommiin. Meilläkin oli tilanne jossa jo reilun puolen vuoden yläkerran sähköttömyyden jälkeen alettiin avoimesti sinutella.. Raskasta.

Back
Ylös Bottom