Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Onko maanantailusikassa jotain makueroa esim. sunnuntai tai lauantailusikkaan?

Vieläkin väsyttää vaikka mittään en oo teheny. Vielä pitäis jaksaa vääntää ja kääntää illalla. :itku:

[video=youtube_share;H_tvqsENfUY]http://youtu.be/H_tvqsENfUY[/video]

No maanantai kun muuten on vähän kitkerän oloista huttua, niin jotain makiaa siinä maanantailusikassa sais kyllä olla.
Mun piti jäädä töiden jälkeen vielä korjaamaan jotain tasotestejä, hitto mikä helvetti. Semmosia jotain 6-sivuisia nipotustestejä, joissa pisteet tulee vain yhdestä tietystä oikeasta vastauksesta, soveltamista ei hyväksytä. Onneks en oo ikinä ite joutunu tommosia tekemään, en ois varmaan päässy läpikään kun oisin aina miettinyt, että "joo tää vois olla näin, mutta jos yksisarvinen tulee metsästä orava selässään, niin silloin 1+1 voi olla vaikka tusina Halinalleja ja seitkyt vaaleanpunaista pilveä sekä unohtumaton seikkailu". Että näin.

Mitä sää sielä kääntelet ja vääntelet? Tunnin päästä alakaa Emmentaali ja sen jäläkeen salille. Ruff.

Sulle kyllä sattuu ja tapahtuu, ootkoha sellanen tapaturma-altis tapaus? Myöntääkö ne sulle vielä vakuutuksia? :D

:D tottakai mulle vakuutuksia myönnetään! Ihan perään soitellaan... tänäkin syksynä 3 eri vakuutusyhtiöstä kun hinkuvat mua asiakkaaksi :D

Ei paha. Laskeskelin tässä joku aika sitten omia asumiskustannuksia, ja ne on tällä hetkellä noin 200e/kk. Pääkaupunkiseudun asuntojen hintoja/vuokria kun kattelee niin välillä pääsee ihan spontaani huutonauru.

Huutonaurappa vähän tähän suuntaan! :D Aika monta kertaa saa tuollaisen 200e/kk kertoa, että ees lähelle pääsee tämän suunnan kustannuksia...

Niinpä ja kannattavinta on ostaa auto ja muuttaa aina vain kauemmaksi kehyskuntiin. Sitten nämä keskustan uudet asunnot menevät niille joiden asumisen maksaa yhteiskunta.

Niin, toi on yksi niistä hienoimmista seurannaisvaikutuksista... :jahas: Eikä se autolla ajaminenkaan herkkua ole, jos sitä monta tuntia päivässä joutuu harrastamaan.

Piikkimatolle makaamaan. Sen jälkeen saunaan ja suihkuun. Hieman ruokaa, sekä YKSI olut leffan kera. Onnistuu se rentoutuminen näin viikollakin. Huomenna sitten jäätävällä temmolla salille.

Ai että, tää Parov Stelar on ihanaa fiilistelymusaa! :haart:

Tässä on tää jätkä, joka ossaa kyl tanssia! :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ai että, tää Parov Stelar on ihanaa fiilistelymusaa! :haart:

Tässä on tää jätkä, joka ossaa kyl tanssia! :D

No kyllä.. pakko vaan kelata että jos olis käyttänyt tuon ajan lukemiseen mitä on mennyt tuon opetteluun niin ei tarvitsisi välttämättä jortsuilla vanhempien kellarissa. Ihanaa olla näin kyyninen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenna aproo hämeenkadulla ja perjantaina ois työpaikan kemut, josta jatkoille keskustaan. Et mä tuuun mä tuun!

Edit: oon jumissa. Siis torstaina approillaan.

Huomenta.

Eipä tarvitse töitä tehdä toviin teknisten ongelmien vuoksi. Ilmeisesti pitää notkua pakkiksella normaaliakin enemmän tänä aamuna.

Back
Ylös Bottom