Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

juu peruskauraa.. mä teen just tässä duunia ton prerafaeliitin kans..

- - - Updated - - -

yritän vähän projisoida sitä täs tohon meidän asiakaspintaan tiätsä

Sillälailla, että oon täs taas muutaman viikon yrittäny keksiä missä niihin naisiin vois tutustua. En oo keksiny. Lasken yrittämiseksi.

ohhoh, saas nähdä saadaanko pitää hiirelle 2 vuotis synttärit. Kolme neljästä on jo kuollu, juniori menos just hautaamaan viimesintä poistujaa. Edellinen ku kuoli ni kaks muuta pirulaista oli syöny siltä puoli päätä pois. Petoja selkeesti :)

- - - Updated - - -

ohhoh, saas nähdä saadaanko pitää hiirelle 2 vuotis synttärit. Kolme neljästä on jo kuollu, juniori menos just hautaamaan viimesintä poistujaa. Edellinen ku kuoli ni kaks muuta pirulaista oli syöny siltä puoli päätä pois. Petoja selkeesti

Myy se mulle, poika kinuaa välillä jotakin lemmikkiä niin olis hyvä ostaa joku aikalailla finaalissa oleva. Itse sen joutuu kuitenkin ensimmäisten päivien innostuksen jälkeen hoitamaan niin ei tarviis kovin pitkään sietää sitä. Ja kyllä, olen huono ihminen, joudun helvettiin.

- - - Updated - - -

Toimiskohan jos tekis suklaanpaloilla polun kyliltä mun sänkyyn?

riippuu minkälaista neitoa halajat, suklaa saattaa houkutella vähän muodokkaampia tyttäriä, jos punttimimmi mielessä niin kannattaa koittaa raejuustoa

Myy se mulle, poika kinuaa välillä jotakin lemmikkiä niin olis hyvä ostaa joku aikalailla finaalissa oleva. Itse sen joutuu kuitenkin ensimmäisten päivien innostuksen jälkeen hoitamaan niin ei tarviis kovin pitkään sietää sitä. Ja kyllä, olen huono ihminen, joudun helvettiin.

olis kyllä hyvä taktiikka :) juniori sais sen saman uutuudenviehätyksen ja sit pääsis luonnollisesti eroon pian ja ku ois vaan toi yks ni ei ois sitä riskiä että juniori näkee kuolleen hiiren jolta kaveri syöny puoli päätä pois :) Hiiret kyllä hyviä muutenki, ku ei ne tosiaan elä ku 1-2 v max. Kissat pahimmasta päästä ku ne venyttelee 20 vuotiaaks jopa ja koirat 10 v molemminpuolin helposti. Hiiret kyl helppo jos pakko jotain hommata, paljon helpompi ku akvaario. Muutaman kerran vuodes ku vaihtaa purut ja kerran viikos heittää safkaa plus täyttää vesiautomaatit ni se on siinä

Juu akvaario on jo kerran koitettu ja se oli ihan painajainen, semmonen kusenhajunen limakasa olkkarin nurkassa. Kilppari olis ihan viimenen niitti, se paskantaa vielä silloinkin kun itse työntää jo koiranputkea. Hiiri vois olla tosiaan aika hyvä.

- - - Updated - - -

vanha ja harmaa hiiri

riippuu minkälaista neitoa halajat, suklaa saattaa houkutella vähän muodokkaampia tyttäriä, jos punttimimmi mielessä niin kannattaa koittaa raejuustoa

Jos ainoa keino saada nainen sänkyyn on tuo niin sillon ei oo enää vara valkata. Ja kyllä musta tuntuu että myös "punttimimmit" on persoja suklaalle. Toisaalta tuolla taktiikalla voi olla naisilla pettymys oven takana ku sielä ei ookkaa isoa kasaa suklaata vaan mä.

Back
Ylös Bottom