Vie helevettihin ne jaXuhalit! :D Eiköhän tää tästä taas iloksi muutu. Botskilla viimeistään!
Hmh, älä oo tollanen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vie helevettihin ne jaXuhalit! :D Eiköhän tää tästä taas iloksi muutu. Botskilla viimeistään!
My thoughts exactly!juu peruskauraa..
Pakkohan se on deiteillä kulukia, jos aikoo joskus sen sielunkumppanin löytää. Tällä hetkellä vaan näyttää kovin heikolta.Deitti J3pa.
Sillälailla, että oon täs taas muutaman viikon yrittäny keksiä missä niihin naisiin vois tutustua. En oo keksiny. Lasken yrittämiseksi.
no höh, sun pitää huijata niitä sinne jollain konstilla
ohhoh, saas nähdä saadaanko pitää hiirelle 2 vuotis synttärit. Kolme neljästä on jo kuollu, juniori menos just hautaamaan viimesintä poistujaa. Edellinen ku kuoli ni kaks muuta pirulaista oli syöny siltä puoli päätä pois. Petoja selkeesti
Toimiskohan jos tekis suklaanpaloilla polun kyliltä mun sänkyyn?
Myy se mulle, poika kinuaa välillä jotakin lemmikkiä niin olis hyvä ostaa joku aikalailla finaalissa oleva. Itse sen joutuu kuitenkin ensimmäisten päivien innostuksen jälkeen hoitamaan niin ei tarviis kovin pitkään sietää sitä. Ja kyllä, olen huono ihminen, joudun helvettiin.
juniori sais sen saman uutuudenviehätyksen ja sit pääsis luonnollisesti eroon pian ja ku ois vaan toi yks ni ei ois sitä riskiä että juniori näkee kuolleen hiiren jolta kaveri syöny puoli päätä pois
Hiiret kyllä hyviä muutenki, ku ei ne tosiaan elä ku 1-2 v max. Kissat pahimmasta päästä ku ne venyttelee 20 vuotiaaks jopa ja koirat 10 v molemminpuolin helposti. Hiiret kyl helppo jos pakko jotain hommata, paljon helpompi ku akvaario. Muutaman kerran vuodes ku vaihtaa purut ja kerran viikos heittää safkaa plus täyttää vesiautomaatit ni se on siinäriippuu minkälaista neitoa halajat, suklaa saattaa houkutella vähän muodokkaampia tyttäriä, jos punttimimmi mielessä niin kannattaa koittaa raejuustoa
Viikonloppu! Tänään voisi mennä baariin pitkästä aikaa. :dance:
Itellä jää baarit väliin mutta su kyllä klo 12 ollaan Sanan kuulossa