Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänäänhä alkaa viikon palkallinen loma :D
Ei voi olla huono maanantai ;)
Irtisanoutumiseni astui tänään voimaan, OLEN VAPAA!
Saitko vastaukset? Oliko pantu ja oliko mitään juomista?
Onnea sulle sitten vaan!:kippis1: Mitäs suunnitelmia vapaalla naisella on? Noin niinkuin heti kärkeen.
Tilanne kirkastui hiljalleen.. Juomista oli onneksi ja parasetamolia, minä en ole voinut olla kykeneväinen panohommiin ("nimim" 90kg löysää lihaa) ja kotipizza hoiti eväspuolen. Nyt muutaman tunnin hikisten painajaisten jälkeen työmaalla, paikalla vaan ei läsnä. Tästä tulee pitkä päivä, toivon jotakin kansallista tai kansainvälistä poikkeustilaa.
Kiitoksia! Yksi työ jäi vielä :D Lähden noutamaan koiraa hoidosta, palauttamaan työvaatteeni ja ajamaan isoisän luo Toijalaan.
Tilanne kirkastui hiljalleen.. Juomista oli onneksi ja parasetamolia, minä en ole voinut olla kykeneväinen panohommiin ("nimim" 90kg löysää lihaa) ja kotipizza hoiti eväspuolen. Nyt muutaman tunnin hikisten painajaisten jälkeen työmaalla, paikalla vaan ei läsnä. Tästä tulee pitkä päivä, toivon jotakin kansallista tai kansainvälistä poikkeustilaa.
Mutta edelleen on olemassa se vaihoehto että sua on pantu?
9 tuntia keskeytymätöntä unta kuupassa ja olo mitä mainioin! Ihan uus ihminen täynnä energiaa, taidan hukata ne energiat siivoamiseen ja sitten töihin.
No periaatteessa, teoreettinen mahdollisuus siihen on olemassa kun muisti ei oikein kanna. Mutta eiköhän siitä jotakin merkkejä tai tuntemuksia olisi jäänyt joten epäilen.. Äläs muuten makeile tuolla energiallasi.

unikaveri oli onnistunu eilisen päivän mittaan hitsaan sarveiskalvonsa särki j

Mennään nyt vaan.