Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäköhän määki oon kirjotellu aamulla? Luulin olevani hereillä...pari kertaa toistanu sanaa pikkuhiljaa ja sitte vielä kirjottanu ne eri tavalla (yhteen ja erikseen). Noh, aiva sama. Tutkalla on kiva olla.
Määh, työt tehty ja sit olis lepiä. Outoa. Kumoan juustosnaksuja siiis.

Hupsista, piti olla kevyempi viikko, mutta treenejä ehtiikin tulla 7-8 viikkoon. :D No ens viikonloppuna tulee pakollinen kevennys Pakkiksen risteilyn merkeissä! :dance: :kippis1:

Millonkas seuraava HPK-Kärpät peli on..? Jos kerta noin lupailet että Kärpät seuraavan kerran voittaisi.. :)
Ei harmainta hajua ajankohdasta, mutta tietty lupaan, että Kärpät vie. Siis jos ne on parempia. :)

Kaik on menny isoon kaupunkiin pelailemaan lautapelejä yhres..

Huomenta! Kylläpäs teki eilen mieli olusta. Sitten kun sain pidettyä pääni teki mieli suklaata ja irtokarkkeja. Kiusakseni tein prodejuoman, olinhan jo vetänyt suklaata ja juustosnaksuja. Mielitekojen ilta. Veikkaan et jos olisin lähteny "pelaamaan lautapelejä" (=mähän en mitään pelejä pelaa), olsin vasta näihin aikoihin palailemassa kotiinpäin..

Univelkaa tuli tänä viikonloppuna monta tuntia, mutta oli kyllä sen arvosta! Seuraavaan olympiaan onki taas vuosi aikaa, joten eiköhän univelat siihen mennessä oo kuitattu!

Huomenna se alkaa, viikko duuniin fillarilla- hirvittää jo ajatuskin, mä varmaan kuolen! :itku: Mut voipi olla, että mä oikeen innostun ja jatkan töihin pyöräilyä vielä niin kauan kunnes tulee liukkaat kelit.

Höpöhöpö mistään liukkaista kannata välittää! Jos on rouheet renkaat ni hyvin mänöö läpi talven ja mulla oli edellisessä Konassa tosi toimivat pelit. Ja jos haittaa ni nasta vaan. Ei se liukkaus mitään, mutta auraamattomat tiet ottaa päähän enemmän..

Ei harmainta hajua ajankohdasta, mutta tietty lupaan, että Kärpät vie. Siis jos ne on parempia. :)

Tuo meikäläisen Kärppien vieraspelirecordi näyttää aika mollivoittoiselta. Viime vuonna näin 7 peliä livenä joista ne hävis 6. Tää kausi alkoi ihan samanlailla, nähty paikanpäällä pelit HPK:ta ja Ipaa vastaan, molemmista tappio. Prkl pitääks mun alkaa oikeesti välttelee noita pelejä livenä jotta Kärpät voittaski joskus? :(

Hyvvee huomenta! Kahavia ja gifflareita. En ole vakuuttunut, mainos valehteli.

Guten Morgen Panzerwagen! Paketti pekonia, vähän munia ja lihaisaa mehua. Hedelmälihaisaa. Simpsons-putki töllöstä ja koira kuorsaa jaloissa. Kohta kauppaan hakemaan vähän evästä ja Pollyja! I'm fat - Let's party!

Kohta tekemään selkää! Aijai, selkää on kyllä todella mukava reenata ja se onkin varmasti yksi meikäläisen parhaista lihasryhmistä olkapäiden kanssa! Reenit osuu ja uppoo aina!!

Guten Morgen Panzerwagen! Paketti pekonia, vähän munia ja lihaisaa mehua. Hedelmälihaisaa. Simpsons-putki töllöstä ja koira kuorsaa jaloissa. Kohta kauppaan hakemaan vähän evästä ja Pollyja! I'm fat - Let's party!

Miten sä olet eksynyt pakkotoiston forumille? :D

VR teki sen taas! Toinen matka kahen päivän sisään eikä minuuttiakaan myöhässä.

Back
Ylös Bottom