Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Karkkia ei tee mieli ikinä mutta äsken meni hamppari johon paistoin 400g jauhelihaa pihviksi. Hyvää! Nyt pitää varmaan tsiigata tuo mailisairuksen kehuttu kertsi

- - - Updated - - -

mulle ei oo kukaan tulossa kylään. snif

Minä kävin vanhemmilla, niin siellä taas ruokittiin riittävästi. Ja saunottiin. Yritettiin myös juottaa. Lopputuloksena olen aivan helvetin rikki junassa kotimatkalla. Pitää yrittää kotona kymppiuutiset jaksaa valvoa edes.

Sä oot nyt ihan liikuttuneessa mielentilassa.. toi oli ihan kauheeta kuraa. Tekee mieli itkeä ja runkata samaan aikaan.

Tuo on disinformaatiota. Loistava piisi se on eikä minulla ole edes tunteet pinnassa.

Ihan nusevan näköinen nautahan tuo on mutta ilmiselvä lesbo. Sanokaa minun sanoneen.

o-MILEY-CYRUS-SHORTS-570.jpg

Olen aina kuvitellut tämän Miley Cyrusin olevan taas joku teinihutsu, jonka levymyynti perustuu pelkästään tisseihin ja perseeseen enkä ole edes viitsinyt kuunnella millaista musiikkia se tekee mutta nyt kun radiosta kuulin eka kerran niin täähän on aivan loistavaa tavaraa. Yksi vuoden parhaista mainstreambiiseistä.

Tää biisihän on rautaa! :rock:

Sft: Pointti oli varmaan, että siinä on osa Sierran kojelautaa, sterkat, keppi ja joku ilmastointikin. :D

oujee, perjantai ja mikään ei purista :) Huomenna selkäreeni ja flunssa hiukan hellittämään päin. Tuu Möykkynen mielummin sheivaamaan mun naama ja kallo äläkä himoitse syntisii pirkkoja :) Se on homma minkä mieski tekee paremmin miehelle ku nainen, mutta omin käsinhän se useimmiten sujuu niinku moni muuki homma :)

oujee, perjantai ja mikään ei purista :) Huomenna selkäreeni ja flunssa hiukan hellittämään päin. Tuu Möykkynen mielummin sheivaamaan mun naama ja kallo äläkä himoitse syntisii pirkkoja :) Se on homma minkä mieski tekee paremmin miehelle ku nainen, mutta omin käsinhän se useimmiten sujuu niinku moni muuki homma :)

Ensimmäinen kerta, kun minulle joku tuollaista ehdottaa enkä voi kyllä sanoa olevani erityisen otettu. Ensi kuun puolivälissä olisi kyllä kalenterissa muuten tilaa mutta valitettavasti minulla on silloin angiina, joten parempi etten tule tartuttamaan.

Tuosta sun avatar -kuvasta tulee muuten mieleen aina sananparsi "mad photoshop skillz"

Tältä se kuulostaa mun korvaan... :rolleyes: :urjo:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tämä musiikkiviteo on myös hyvä. Miley istuu vuorotellen alasti ton ison pallon päällä ja nuolee välillä lekaa. Hyvä roppa vaikka hieman leveä lantio. Mutta kun aiemmin sanoin, ilmiselvä lesbo.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom