Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on vettä. Onneksi tossa on kauppa joka on tähänkin aikaan auki jos nälkä vaikka pääsis yllättämään.
Voe helevetin jätkä :D Tuo kertsihän on ihan timanttia.
Sä oot nyt ihan liikuttuneessa mielentilassa.. toi oli ihan kauheeta kuraa. Tekee mieli itkeä ja runkata samaan aikaan.
Mitähelvettiä:D:lol2:

Olen aina kuvitellut tämän Miley Cyrusin olevan taas joku teinihutsu, jonka levymyynti perustuu pelkästään tisseihin ja perseeseen enkä ole edes viitsinyt kuunnella millaista musiikkia se tekee mutta nyt kun radiosta kuulin eka kerran niin täähän on aivan loistavaa tavaraa. Yksi vuoden parhaista mainstreambiiseistä.

Huomenna selkäreeni ja flunssa hiukan hellittämään päin. Tuu Möykkynen mielummin sheivaamaan mun naama ja kallo äläkä himoitse syntisii pirkkoja
Se on homma minkä mieski tekee paremmin miehelle ku nainen, mutta omin käsinhän se useimmiten sujuu niinku moni muuki homma 
oujee, perjantai ja mikään ei puristaHuomenna selkäreeni ja flunssa hiukan hellittämään päin. Tuu Möykkynen mielummin sheivaamaan mun naama ja kallo äläkä himoitse syntisii pirkkoja
Se on homma minkä mieski tekee paremmin miehelle ku nainen, mutta omin käsinhän se useimmiten sujuu niinku moni muuki homma
![]()
Näen itseni siinä 45 sekunnin kohdalla kiljumassa renkaissa :D
Onks se osa sun treenifilosofiaa? :D