Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Varasin ajan lekurille, kävis pyytääs verikokeita. Eipä tässä olossa mitää valittamista ole, mutta muuten vaan.

Jees, perjantai. Tekisi kyllä mieli salille, mutta pakko pitää lepopäivä pitkästä aikaa, kroppa tuntuu olevan aivan jumissa.

Mulla ihan sama, aina tekee mieli salille mutta joskus on PAKKO pitää välipäivä.

- - - Updated - - -

Mitähän mä onnistuin tekemään viikon haubitsi/ojentajatreeneissä kun on vieläkin kädet ku puuta?

- - - Updated - - -

[ANGST]Voihan Venäjä tätä elämää. Kaikki keturallaan taas yhtä aikaa. En ala.[/ANGST]

Kannattaa muistaa että mikään ei ole niin huonosti etteikö sitä viinalla saisi huonommaksi!

Mulla kans kevyt viikko. Ei oo kauheen kevyenä pysynyt mutta varoja on jääny joka sarjaan pari kolme toistoa.

Joskus viina auttais, mä oon ollu taas tipattomana niin kauan että viinasta ei vois olla kuin hyötyä.

norflex+ päikkärit, ai että tekee hyvää! Mun äiti toi mulle laivalta jotain hyvää punaviiniä, ehkä pitäs laittaa jottai hyvää ruokaa ja maistella tota viiniäkin :)

Ei vittu, nyt ei kyl motivoi tarpeeks olla töissä. Lyhyt päivä tänään!

Perjantai-illan treenit on kyllä perseestä... :jahas:
Perjantai-iltaisin pitäis istua kotona karkkipussin, kebabin ja oluen kanssa katsomassa jotain hyvää leffaa heti, kun kotiutuu töistä. Ääääääää!
Ei auta. Kyykkyä ja nyrkkiä naamaan...

Olen aina kuvitellut tämän Miley Cyrusin olevan taas joku teinihutsu, jonka levymyynti perustuu pelkästään tisseihin ja perseeseen enkä ole edes viitsinyt kuunnella millaista musiikkia se tekee mutta nyt kun radiosta kuulin eka kerran niin täähän on aivan loistavaa tavaraa. Yksi vuoden parhaista mainstreambiiseistä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Gritsnatsille terveisiä. Olisin tullu sinne kans, mutta ku oli vähä epävarmaa saako enää ovelta lappoa niin en jaksanu lähtee ottamaan asiasta selvää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hemmetin hemmetti, kaikkee sitä tuleekin tehtyä ku Pakkista lukee. Kaupassa oli Toffifeet tarjouksessa ja pitipä ostaa, ensimmäistä kertaa sitten 13 vuoteen!
Puol pakettia meni kerralla, nyt vähän välipalaks irtsareita..

Back
Ylös Bottom