Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on talvirenkaat pohjanmaalla. Ei saa tulla lumi.

Villakangastakilla aloitellaan, sitte paksumpaa takkia ku lumi tulee maahan. :)

En muista oliko se Jaajo vai joku toinen radiotoimittaja joka kysyi ja vastasi näin:

"Tiedätkö mistä tietää että ihminen on hyvätuloinen?"

Työparinsa: "Noh?"

"No sillä on varaa välikelin vaatteisiin".

Näillä spekseillä itse on muka hyvätuloinen :D Kesätakit on liian ohuita, talvitakit on ihan liian kuuma näille keleille. Mutta tuollanen välikelin takki löytyy, ei palele mutta ei tukehdukaan.

Kun mietin vähän samaa että jos nyt heitän talvi palttoon päälle ni mähän palellun hengiltä talvella ku oikeesti on kylmä.

Meinaaksää et se takki on sitte jo luovuttanu osan lämmöstään, eikä sitte enää lämmitä kunnon pakkasilla?

Mä ajattelin käyttää jo tänään. Ei tartte miljoonaa kerrosta vaatetta alle, kun riittää pelkkä takki kun koiria pissattaa. En suostu häpeämään! :D

Fiksu mikä fiksu! Ei sitä turhaan olla käyty kouluja 16 vuotta elämästään :)

Töihin meen ohuella nahkarotsilla ku oon ulkona vaan matkat autolle ja autolta sisälle. Illaksi pistin paksun takin. Ei tartte sinne allekaan niin rutosti kampetta.

Mun korvaan kuullostaa siltä, niinku teillä ois siellä joku ydintalvi. :rolleyes:

Nahkarotsilla tarkenee ihan hyvin kevään ja syksyn välikeleillä. Pakkasilla sitte laitetaan t-paidan ja rotsin väliin vielä villapaita lisäksi ;) Ja pitkät kalsarit kaivetaan kaapista vasta sitte ku lumi on maassa ja jos on tarkotus olla koko päivä pihalla. Jotain hyötyä tehokkaasta aineenvaihdunnasta ja runsaasta lämmöntuotosta :D

Mun korvaan kuullostaa siltä, niinku teillä ois siellä joku ydintalvi. :rolleyes:

Met täällä etelässä ei kestetä alle 5 asteen lämpötiloja :D Vähän niinku autot, heti pitäis laittaa webastoa päälle..

Ite vielä toissapäivänä olin shortseissa ulkona.. Että ei täällä vielä kalsarikelit kuiten ole.

Minä perinteisen naisen irvikuvana poden helposti kylmää. Pidän lämpimästä. Täällä pk-seudulla myöskin on mielestäni helevetinmoisen paljon kylymempi tuuli kuin esim. Jyväskylässä.

Erehdyin pitkästä aikaa kattomaan telkkaria. Aika pelimies ratkaisu maikkarilta ottaa Enbuske&Linnanahde Crewhen puoli-jumala Selänne haastatteluun, kun nelosella pyörii samaan aikaan Sarasvuon pilotti.

Back
Ylös Bottom