Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei oo enään juu shortsi keli. Kylmä ku perseessä. Kuopioon pitäis taas perjantaina lähtee ajelee, bujaa! :)

Kuopiossa on kuulemma ollut snadisti kylmempää kuin ainakin täällä Etelä-Suomessa. Luokkaa pakkasta kun täällä oli vielä plussan puolella. Onneksi ei ole sinne työmatkoja ihan lähitulevaisuudessa.

Kuopiossa on kuulemma ollut snadisti kylmempää kuin ainakin täällä Etelä-Suomessa. Luokkaa pakkasta kun täällä oli vielä plussan puolella. Onneksi ei ole sinne työmatkoja ihan lähitulevaisuudessa.

Kuulemma joo. Mökissä onneks sähköt ja varaava takka ni eiköhän siel viikonlopun pärjää. :) Järvelle vaan enemmän kuteita päälle.

Olishan sen piponki voinut ottaa duuniin. Perse!

Minä haluaisin pitää pipoa koko ajan, mutta töissä ei saa. Perse. Ei muuten sitte yhtään tee mieli nousta peiton alta, heräsin yölläki pari kertaa siihen, että oli vaan saakelin kylmä! Ulos voin ja osaan vaatettaa itseni mutta nukkuessani en haluaisi pitää turkisvuorihaalareita.

Minä haluaisin pitää pipoa koko ajan, mutta töissä ei saa. Perse. Ei muuten sitte yhtään tee mieli nousta peiton alta, heräsin yölläki pari kertaa siihen, että oli vaan saakelin kylmä! Ulos voin ja osaan vaatettaa itseni mutta nukkuessani en haluaisi pitää turkisvuorihaalareita.

Minä en osaa nukkua muuten kun munasillaan. Onneksi on lämmin kämppä.

Hahhaa, meikäläinen haluaisi taas sellatteen työpaikan jossa ei tarvitsisi käyttää pipoa.. :)

Hahhaa, meikäläinen haluaisi taas sellatteen työpaikan jossa ei tarvitsisi käyttää pipoa.. :)

Mun työpaikassa on käytännössä pipopakko! :(

Mä voisin periaatteessa käyttää töissä pipoa, mut näyttäs ehkä urpolta nyt alottaa sen käyttö kaikkien näiden vuosien jälkeen :D
Pääasiassa ettei pukua tarvi pitää kun vain sillon tällön.

Aijettä... meinaa olla heikko happi, flunssainen olo muttei kuumetta.. miten porukka toimii näis tilanteis? Itse pidän sitä ehdottomana rajana että jos kuumetta ni sillon ei tod urheilla. Mutta pitääkö täs ny ottaa lepoo vaikkei kuumetta? Ainakin kevyemmin tehtävä illan reeni jos ollenkaan.

Aijettä... meinaa olla heikko happi, flunssainen olo muttei kuumetta.. miten porukka toimii näis tilanteis?

Menen uimaan. Monta räkätautia saanu käännytettyä tuolla konstilla.

Oho, mun signaturesta on otettu yks hyvä lainaus pois. Piru sentäs! No ei se mittää, kyllä uusia vielä tulee.

Näillä mennään

20130201.gif

Back
Ylös Bottom