Voi pyhä Sylvi.. Huoltomies tuli lukeen vesimittaria, kun olin suihkussa. :face:
Huoltomiehellekki vähän äxöniä päivään ;D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi pyhä Sylvi.. Huoltomies tuli lukeen vesimittaria, kun olin suihkussa. :face:
Kai sentään vilautit, ku oli noin hyvät mahikset?
e. ainii, unohdin! Ekana olis tietysti pitäny olla![]()
^^ hyvä ajoitus :D
Jaahas, pihalla sataa lunta.. Talvi vissiin tulee tänä vuonna etuajassa.
iisalmessa.. Onneks ei satanu enempää.Missäpäin suomee tolleen? Tosi kylmä kyl täällä meillä keskiuudellamaalla ja olo vähä flunssanen, onneks ei vielä ainakaan oo kuumetta.
Hoo, palkka tuli jo tänään!
Noni, turhaan kitisit. Äkkiä palkka tasaseks.
Lopetan pakkiksen selaamisen ja kirjoittelun. RIP sukkapossu @ pakkotoisto, vaiks en siis oikeesti kuole ihmisenä, vaan tää nikki ja mun internetin käyttö vähenee siis about 87 prosenttia johtuen em. syistä. Morjest vaa kaikki pakkiksen käyttäjät. :kippis1:
Lopetan pakkiksen selaamisen ja kirjoittelun. RIP sukkapossu @ pakkotoisto, vaiks en siis oikeesti kuole ihmisenä, vaan tää nikki ja mun internetin käyttö vähenee siis about 87 prosenttia johtuen em. syistä. Morjest vaa kaikki pakkiksen käyttäjät. :kippis1: