Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Ootpa tylsä. Kyllä mä ainaki olisin patsastellu munasillani jos joku akka tulis mun paskahuussiin ku mä oon sielä suihkus.

Kuunnelkaa siitä apinat!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Työt piti lopettaa vähä etuajas, huom.piti. En lopettanu. Päästin kyllä muut kotiin 15.35 mutta ite jäin taas jotain värkkäämään. Sit äkkiä himaan, paidanvaihto, naaman kampaaminen ja hirveällä munaravilla ensin ärrälle lataamaan matkakortti ja siitä junaan. Ehdinpäs perkele. Ai niin pankkiasioita piti tässä vielä hoitaa.

Tämä lenssu on ajanut minut harrastamaan rahamiesten juttuja.. Join nimittäin juuri yhen everstin! Kahteen viikkoon en ollu alkoholiin koskenukkaan, mutta tää flunssa saa miehen tekemään epätoivoisia ratkaisuja. Mutta hyväähän se oli niinkun aina!

Lopetan pakkiksen selaamisen ja kirjoittelun. RIP sukkapossu @ pakkotoisto, vaiks en siis oikeesti kuole ihmisenä, vaan tää nikki ja mun internetin käyttö vähenee siis about 87 prosenttia johtuen em. syistä. Morjest vaa kaikki pakkiksen käyttäjät. :kippis1:

Noni, turhaan kitisit. Äkkiä palkka tasaseks.

Jep, turhaan sitä tilillä pitämään.

Lopetan pakkiksen selaamisen ja kirjoittelun. RIP sukkapossu @ pakkotoisto, vaiks en siis oikeesti kuole ihmisenä, vaan tää nikki ja mun internetin käyttö vähenee siis about 87 prosenttia johtuen em. syistä. Morjest vaa kaikki pakkiksen käyttäjät. :kippis1:

Heippa kuka ikinä olitkaan, ensimmäistä kertää tulee nimi vastaan :D

Moro!
tumblr_mssjkhCNZG1sffdlyo1_500.gif

Hemmetti se ois enää kaks päivää jäljellä sitte viikonloppu :)

Huomentos!

Mhehe, mäki meinaan välistä siirtyä taka-alalle, mut eihän mul oo mitään mihin siirtyisin. Eli tulen jatkossakin saastuttamaan interweebbiä, kärsikää!

Back
Ylös Bottom