Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ootte te pojat kyllä ihania. Vaikka nyt kirpasikin melkoisesti niin onhan se hyvä että nyt on jarrut kunnossa. Ihan paskana ne oli kuulema ollutkin. Nyt ei lipsahda Kaira kenenkään alle/päälle kun on ajopeli kunnossa.

Ja Mika, kahen viikon päästähän ois jo aivan vallan hyvä aika lähtee. Muistetaan ottaa tuikku tai kaks jokaisen varpaan ja sormen murheeseen!

Nyt vasta älysin että tänä viikonloppuna pääsee seuraa Cage 23 la iltana ja heti su aamuna UFC 165, vapaaottelutäyteinen vklp :dance:

Yarrr, oli helvetin hyvä treeni aamulla. Sai rutistettua hyvin toistoja ja pumppiki oli läsnä. Ei ollu silti voimasta hyötyä, ei jumalauta voi olla joku paripyörä noin saatanan tiukassa. Dynamiittia seuraavaks.

Ja Mika, kahen viikon päästähän ois jo aivan vallan hyvä aika lähtee. Muistetaan ottaa tuikku tai kaks jokaisen varpaan ja sormen murheeseen!

Olkaa sitten varovaisia. Meikalainen oli laivalla tyoporukan kanssa sunnuntaina, tuloksena se etta missasin lennon tiistaina... Mut olihan siella kivaa ja skumppakin niin halpaa etta sita piti viela aamupalaksikin ottaa.

Olkaa sitten varovaisia. Meikalainen oli laivalla tyoporukan kanssa sunnuntaina, tuloksena se etta missasin lennon tiistaina... Mut olihan siella kivaa ja skumppakin niin halpaa etta sita piti viela aamupalaksikin ottaa.

Haha, hienosti :D Mut oletettavasti siis hauskaa oli?

Vkoloppuna ois tarkotus pitää leffailtaa, vaihtoehtoina joku perusrymistelyaction jossa pitäis olla mahdollisimman paljon räiskintää, räjähdyksiä ja tarpeetonta väkivaltaa TAI sitten joku oikeasti hyvä jännäri/trilleri. Ehotuksia?

Oli joo. Hauskaa oli viela maanantaina, tiistaina ja eilenkin. Nyt on vahan dena olo... Onneksi ei lahdetty laivalle uudestaan, tarkoitus oli mutta ajattelin lentavani Englantiin joten se toinen reissu jai sitten tapahtumatta. Ehka ihan hyva vaan.

Ens viikolle lupailee jo yöpakkasia...uuh.

Meanwhile in Norway...Vinter på fjellovergangene - Bergens Tidende
Sognefjellet+16+sept.webp

Nyyssölän sponssilla hienot tarjouskampanjat. Kesäkampanja kun muuttuu Syyskampanjaksi, samat tuotteet tarjouksessa mutta kalliimpaan hintaan :hyvä:

2 viikkoa ennää risteilyyn! :dance2: Kaipaaki bilefiilistä. :D Muutenki enemmän vapaapäiviä tiedossa, rentoa!

Huomenta pörriäiset!

Yhtään ei väsytä ja nukkumaan pitäisi käydä. :jahas: Aloin pohtia kuinka monta kertaa on tullutkaan elämän aikana yöt valvottua... Monen monta yötä ainakin meni aikoinaan töissä ja nyt kun saisi nukkua yöt rauhassa, niin helposti meinaa rytmi kääntyä ja aamupäivät mennä nukkumisen puolelle. :jahas:

Tässä siis kaikille yökukkujille sopivaa musiikkia... SOV FOR SATAN MAND! :evil:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minulla oli tänään huisin hauska työpäivä. Työmaa missä olen on rinnetontti, jätin auton loivimpaan kohtaan rinteessä, menen vaihtamaan työkamoja, ja kappas auto kyljellään penkassa. :) Käsijarrun vaijerin kiristyksellä alkaa siis viikonloppu huomena. Ei onneksi mitään suurempaa hajonu, mutta kyyyllähän se rupeaa vituttaa kun auto on kyljellään ja saat raktorilla repiä ylös. :) Kiitti ja kuitti.

Vkoloppuna ois tarkotus pitää leffailtaa, vaihtoehtoina joku perusrymistelyaction jossa pitäis olla mahdollisimman paljon räiskintää, räjähdyksiä ja tarpeetonta väkivaltaa TAI sitten joku oikeasti hyvä jännäri/trilleri. Ehotuksia?
Kill the irishman. Tositapahtumiin perustuva toimintaleffa, suosittelen!

Minulla oli tänään huisin hauska työpäivä. Työmaa missä olen on rinnetontti, jätin auton loivimpaan kohtaan rinteessä, menen vaihtamaan työkamoja, ja kappas auto kyljellään penkassa. :) Käsijarrun vaijerin kiristyksellä alkaa siis viikonloppu huomena. Ei onneksi mitään suurempaa hajonu, mutta kyyyllähän se rupeaa vituttaa kun auto on kyljellään ja saat raktorilla repiä ylös. :) Kiitti ja kuitti.
Mä oon työpäivän jälkeen kävelly autolle, jolla sillonen nainen tuli mua hakeen sieltä. Siistiä kävellä autolle, kun kuulee että se on käynnissä ja seisoo paikallaan laajenevassa lammikossa moottoriöljyä :)

Ykkönen tai pakki sisään ku jätät auton rinteeseen. Normaalisti tämä neuvo maksais satasen, mutta ku sua veetuttaa jo muutenki, niin tällä kertaa en laskuta mitään. ;)

Huomenna alkais koulu klo 9:00. 10kk ollut työttömänä niin maistuu ihan hyvältä päästä tekemään jotain päivärytmiä. Maanrakennuskoneenkuljettajaks pitäs aikuispuolella opiskella.

Itellä se ois normaali rotan aamu taas eessä fak. 8-9 ylös, kuppi kahavia ja dota2 ottelu. Reenihommia 11-> jne.

Back
Ylös Bottom