Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ennoo ikinä käyny hierojalla. Pelkään ja kartan kipua ylikaiken!

Jumppaa riittävästi niin ei kaipaa hierojaa, ku ei paikkoja kolota. Mun puntinnostoki on yhtä jumppaa, ku kaikki liikkeet kyykkyä lukuunottamatta suoritan kaks numeroisilla (naisten) painoilla. Siihen päälle vielä ku käy useasti pyörittelemäs käsiä uimahallilla niin kyllon vetreetä.

Kannattaa testata Panun Markoa. Se mies osaa tuottaa tuskaa. Siihen verrattuna helvettikään ei ole mistään kotoisin.

Jos joskus menen hierojalle niin en todellakaa mee miehelle vaan naiselle.

Mulla on hartiat niin jumissa, että kun yritin itse hieroa omia hartioitani niin ranne kramppas. Ei oikein sormet uponnu. Säännöllinen hieronta ois aika bueno.

Viis suomalaista istuu olohuoneessa Kiinassa skumppalasit kädessä ja kuuntelee Viikatetta, Johnny Cashia, Amorphista, Korpiklaania, Sentencediä ja kaikkee muuta mahollista...

Öööö... WTF :D

Laitetaaha vaikka pullo sheriffiä kiertää, se on Chinese Mid-Autumn Festival, Moon Cake Day -Holiday ny.

Viis suomalaista istuu olohuoneessa Kiinassa skumppalasit kädessä ja kuuntelee Viikatetta, Johnny Cashia, Amorphista, Korpiklaania, Sentencediä ja kaikkee muuta mahollista...

Öööö... WTF :D

Laitetaaha vaikka pullo sheriffiä kiertää.

Milloinkaan ei suomalainen niin paljon maataan rakasta kuin silloin, kun on sieltä poissa!

Sehän pian korottaa hintaa, kun käyttää kuitenkin maksetun 90 minuuttia eli hieroo siten paljon perusteellisemmin pienen pinta-alan eli tarjoaa laadukkaampaa palvelua kuin kaksimetriselle 120-kiloiselle korstolle.

Mutta selkähierontaan riittää vain yksi käsi, niin onhan se aivan eri juttu.

Onnistuneesti ruotsin näyttö läpi, vaikka eilen aloitin vasta harjoittelun + käytiin valvottuna parikeskusteluna josta piti lukea aivan eri kohta mitä eilen harjoittelin eli toisinsanoen harjoittelin näyttöön about pari tuntia. Ainakin yks murhe vähemmän. :D :)

Huomenna ois kutsunnat, saa nähä mihin sitä tulee joutumaan.

Äh, ihan hirmoonihirviö ilta! Se olsi taas jokuakuukautiset riemut tuloillaan ja voi swiiiiiddu mikä pöhölö kiristys aivokopassa. Hermopinne sattuu (siivouksesta, helpotti mutta oppilas oli holtiton tänään ni sain sen telottua taas), katkennu (puolesta välistä) kynsi sattuu, joku vei mun mutkatangon salilla, en malttanu tehä reeniä loppuun ku postiin tullu paketti poltteli. Hakiessa pakettia kastuin litimäräksi ja ranteeseen sattui tietty epäergonominen rehaaminen. Saapuneen palkkarin maku oli tympeä. Möh, nyt tarttis sitä fitnessiä. Syön siis mannista ja fazerinalevyn. Oikeesti ihan pikkuasioita, mut möh miten pöhlö olo. Huomenna kostan kaikille olemalla ylimukava.

Laitetaaha vaikka pullo sheriffiä kiertää, se on Chinese Mid-Autumn Festival, Moon Cake Day -Holiday ny.

Varoituksen sana noista moon cakeista, jos niitä tarjoaa vastakkaiselle sukupuolelle niin se taitaa merkata melkein kihloja sielläpäin maailmaa :D Jollen nyt ihan väärin muista.. :)

Mä muistan toisen pikkusiskon syntymäpäivän ja oman syntymäpäivän :D Siskon synttärit on aprillipäivänä ja omat on naistenpäivänä, joten ei noita ihan heti pääse unohtamaan :D

Mä unohdin isäni viiskymppiset, hääpäivän heti toisena vuonna vaikka olikin aprillipäivänä. Ensimmäisen muistin vain siksi kun oltiin Pariisissa.

Mä en muista äidin, isän tai kummankaan siskon syntymäpäiviä. Muista ihmisistä puhumattakaan.

Mulla on faijan, veljen ja veljenpojan syntymäpäivät kirjotettuna ylös lapulle lompakossa että ois ees jotain toivoa muistaa, silti tänä vuonna unohin faijan synttärit. Pistin työkiireiden piikkiin.

Mä muistan kaikkien vanhojen ala- ja yläaste aikasten kavereiden, vanhempien, sisarusten ja lapsen synttärit. Tai siis voin tästä niitä päiviä luetella, mutta sitten kun ne syntymäpäivät on ajankohtasia niin voin ihan hyvin ne unohtaa. Kerran unohdin lapsenkin synttäripäivän. :nolo:

Back
Ylös Bottom