Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikai kukaan ny bussikuskia tervehdi, vähänkö sitä vituttais moikata jokaista kun asemalta tulee parikyt matkustajaa kyytiin :D Kurkku ois aika paskana loppupäivästä.

Kyllä se on nuivaa toimintaa muutenkin. Vois melekeen ajatella että on kylymä kansa, kun bussissa pari kertaa istahtaa...

Älä sit erehdy aloittamaan mitään smalltalkia missään bussipysäkillä, siitä saa todella kummallisia katseita. Hulluna pitävät.

Tuntemattomille smalltalkkauksen olen sentään tässä parin kuukauden aikana lopettanut. Vähän välillä tulee mieleen alkaa juttelee niitä näitä, ennen kuin tajuan, että sillä saa vain kylähullun maineen. Viimeisimpänä tänään. Kassalla asioidessa saattaa edelleen joskus lipsahtaa muitakin lauseita kuin "moi" ja "en tarvitse kuittia, kiitos."

Tätä oon huomannu välillä myös tampereella, joskus vaan mutisee jotain tai sit vaan nyökkää päätään.

Tampereella on vielä asiat suhteellisen hyvin verrattuna tähän, mitä olen PK-seudulla kokenut. Jos rehdisti moikkaa, niin yleensä bussikuskit Tampereella vastaavat.

Kride, nyt kun oot pk-seudulla niin joku ilta oluelle?

Tuntemattomille smalltalkkauksen olen sentään tässä parin kuukauden aikana lopettanut. Vähän välillä tulee mieleen alkaa juttelee niitä näitä, ennen kuin tajuan, että sillä saa vain kylähullun maineen. Viimeisimpänä tänään. Kassalla asioidessa saattaa edelleen joskus lipsahtaa muitakin lauseita kuin "moi" ja "en tarvitse kuittia, kiitos."

No mulla on jotenkin poikkeuksellinen lähikauppa tossa, ne juttelee niitä näitä. Tai itseasiassa ne miespuoliset kassat, naiskassoilla ei aina oo kauheesti haluja jutella. Yhtä lukuunottamatta. Mutta on ollu kiva kun ne tuntee tossa jo, ei tartte papereita mukaan jos sattuu ohikulkumatkalla tekeen mieli iltakaljaa tms.

Mä oon alkanu kiusallani jutteleen uimahallin saunoissa kaikille. 90% jengistä vetää ihan jäähän. Jyväskylässä jauhoin viimeks jonkun rahtarin kanssa reilu puoltuntia jostain sen tukkikuormasta.

Ehdottomasti! Loppuviikosta?

Tule jätkä Aliasmiittiin kans.

Joo, passaa hyvin. Laitetaan vaikka FB:ssä viestiä. Alias-miittiinkin vois kyllä tulla.

Eikai kukaan ny bussikuskia tervehdi, vähänkö sitä vituttais moikata jokaista kun asemalta tulee parikyt matkustajaa kyytiin :D Kurkku ois aika paskana loppupäivästä.

Kyllähän sitä kuskia moikataan. Nyökkääminenki (ja silmiin katsominen) on ihan hyväksyttävä tapa tervehtiä. Minäkin joudun satoja ihmisiä tervehtimään ja puhumaan niille töissä päivittäin, eikä tunnu missään. :)

Tuossa tein pieniä laskutoimituksia ja lopputulos oli, että enhän mä perkele saa enää nostaa opintotukia loppuvuonna.

Kyllähän sitä kuskia moikataan. Nyökkääminenki (ja silmiin katsominen) on ihan hyväksyttävä tapa tervehtiä. Minäkin joudun satoja ihmisiä tervehtimään ja puhumaan niille töissä päivittäin, eikä tunnu missään. :)

Nojoo, en muista kyllä enää miten itse käyttäydyin kun bussilla matkustin, siitä on jo niin monta vuotta. Kyl mä aika varma oon että vaan näytin korttia siihen lukijaan ja menin peremmälle.

Nojoo, en muista kyllä enää miten itse käyttäydyin kun bussilla matkustin, siitä on jo niin monta vuotta. Kyl mä aika varma oon että vaan näytin korttia siihen lukijaan ja menin peremmälle.

Täällä kuvittelen olevani niin landella, että kiitän kuskia poislähteissäni. Tämähän tapahtuu luonnollisesti etuovesta kuten landella kuuluukin.

Yritin tappaa jalat tänään. Lopetettuani yksi iso äijä tokas että maltoit sitten lopettaa. Perhana jos rappuset jaksaa kävellä poismennessä ni ei oo vasta ku lämmitelty.

Back
Ylös Bottom