Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Todellakin! Saispa 3310 vielä, ne kesti ja kesti... :( Onhan noita kivannäköisiä perus-Noksuja tarjolla vieläkin! Eikun Gigantin sivuille kattelemaan! :)

Tossa muuton yhteydessä tuli laatikoista esiin vanha 3310, tai 3330, En tiiä kun oli erikoiskuorilla:) en vaan löytäny isopäistä laturia et olis saanu päälle

Kohta kahvia, kylmään suihkuun vähän sapuskaa mahaan. Pitäis vielä lähtee ajelee kohta sielä on aika pimeetä jo :wtf:

Mun 3210 toimi aika pitkään niin, että jäi aina välillä jumiin ja tokeni reippaasta kolautuksesta kaiteeseen/pöydänreunaan tms. Mahtavia vehkeitä. Ja voi jeesus sitä pehmeiden, valkoisten kuminäppäinten vaimeaa naputusta matopeliä pelatessa ja viestiä kirjoittaessa, se on nostalgiaa se.

Mun 3210 toimi aika pitkään niin, että jäi aina välillä jumiin ja tokeni reippaasta kolautuksesta kaiteeseen/pöydänreunaan tms. Mahtavia vehkeitä. Ja voi jeesus sitä pehmeiden, valkoisten kuminäppäinten vaimeaa naputusta matopeliä pelatessa ja viestiä kirjoittaessa, se on nostalgiaa se.

Voi mä vieläkin muistan, kun oli niin hienoa saada pelata kaverin 5110:llä matopeliä! Että se oliki jännä peli.

Join kaks keppanan vahvusta olutta ja tuntuu päässä. Toleranssit sen verran kohillaan, että ei tarvis kuvitellakkaan kunnon ryyppäämistä :D

Meillä on töissä yks myyntimies joka on muutaman vuoden vajaa eläkkeestä. Sillä on käytössä toi puhelin vieläkin..:) lisäks meillä on pari kassaholvissa jemmassa jos joku tarvii työpuhelimeks hallin puolelle..

Pomolla on myös 3310 edelleen kovassa käytössä. Kohtahan noita kunnon Nokioita taas saa, kunhan siirtyvät Androidiin.

Vihdoin on remppa valmis,on syönyt treeneistä aikalailla viimeiset viikot mut olen erittäin tyytyväinen tulokseen! :dance:

katso liitettä 104936

Katoin eka et joku käyny tekee pikkumuutoksia mun makkariin. Suunnilleen samankokoinen makkari ja ikkunakin samalla paikalla. Onko toi parketti vai laminaatti? Mulla on parketti joka on kyllä ehkä aavistuksen tuota tummempi. Samanlainen sänkykin muuten on, mutta mulla ei ole moista sängynpäätyä. Hieno. Pitäis kyllä itellekin hankkia..

tumblr_msxbvxjDX21qd48zdo1_500.gif

Ilmatieteenlaitoksen sääennusteet taas osunu kohilleen. Illala ei luvattu ollenkaan sadetta, vaan semmosta puolipilvistä. Nyt luvataan tihkua koko päiväks ja pikkasen tuolla tais jo ripauttaa ku näyttää tienpinnat kosteilta. Tulee vielä märkä pyörälenkki. Mutta lenkin jälkeen saa onneks herkkuruokaa, sillä kohta menee 1,5kg karjalanpaistia uuniin!

Olkapäät irtoaa ja tänään taas olkapäärääkkiä tiedos. Tehokeino kuulemma joo-o

Jaha, läppäri heitti ekan kerran bluescreenin. Johan tää on reilun 5 vuotta ollukin. Alkoikohan lähtölaskenta juuri uuden läppärin hankintaan..?

Onneks ei oo nyt tiedossa enää kenenkää synttäreitä tai muita juhlia, että tarviis lähtee juomaan. Ei nimittäin kiinnosta tuo alkoholinjuonti enää yhtään. Eilinen oli viimenen niitti, vaikka joinki illan aikana vaan 8 olutta.

Jaha, läppäri heitti ekan kerran bluescreenin. Johan tää on reilun 5 vuotta ollukin. Alkoikohan lähtölaskenta juuri uuden läppärin hankintaan..?

Mun läppäri teki saman ja about yhtä vanha. Nyt ois varmaan viimeistään aika hommata se ulkoinen kovalevy ja vetää kaikki talteen sinne. Tehdä totaalipuhdistus tolle koneelle. Ehkä sillä sais jo vähä lisäaikaa.

Back
Ylös Bottom