Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

pitäisköhän kerrankin laittaa vähä korkoa kenkään?

Ei kannata. On jo niin vilposta iltaisin että koron kanssa käytetävässä lyhyessä hameessa ei tarkene.

Tänään on muuten viljan päivä. Syökää leipää!

Nämä aamuluennot ilman kahvia ovat kyllä riski, suurin osa asioista menee aivan ohi. Nyt on lyhyt tauko takana ja take away messissä, heti tuntuu sotaharjoitusten teoria mielenkiintoisemmalta (tosin olen siti pakkiksella...:D)

Olin ekaa kertää elämässäni antelias jolleki kodittomalle ihmiselle ja lahjoitin euron verran pikkuhiluja.. ei ollu ulkomaalainen.

Sinä oot niin herkkä jätkä, että en kyllä uskois.

Ite en oo koskaan ollu angstinen teini.

Aina kuiten kaiken tän kovan kuorena alla on ollu herkkä, sykkivä, pehmeä, hyytelömäinen sydän! :itku:

Ouraiti!

Ai sä menit jo noin pitkälle?! :lol2: En mä mitää hamosta ajatellu laittaa. Jos nyt vaan kerranki näyttäis muultaki ku rekkalesbolta reisareissa.

Tämä on kyllä erikoinen kombo! Oletko ihan varma että reisarit ja korot toimii? ...vaikka vitustako mie tiiän?! Ite kulujen 5 vuotta vanahoissa rupsuttelufarkuissa. :D

Olin ekaa kertää elämässäni antelias jolleki kodittomalle ihmiselle ja lahjoitin euron verran pikkuhiluja.. ei ollu ulkomaalainen.

+ Tosin kun sen verta kauniisti pyysi ja oli suht hyvä fiilis. Tummenetusta kohdasta sen verta, että muuten vain mainitsin ettei nyt joku vahingossa luule että oon mikää rasisti...:D
Ei kyllä useesti irtoo hiluja meikäläiseltä, kun itelläkää sitä rahaa oo juuri mikskään mut kyllä sitä nyt jonku hyvin pienen summan heittää :)

Rupes hieman vituttaa koulujutut yms... hain työssäoppimislappuja kun huomiseks pitää palauttaa ja sit meen koulusta 1 h 40 min bussilla ja sielä sit huomaa että toinen lappu unohtanu täyttää shit happens, saa luvan kelvata opettajalle.

Tämä on kyllä erikoinen kombo! Oletko ihan varma että reisarit ja korot toimii? ...vaikka vitustako mie tiiän?! Ite kulujen 5 vuotta vanahoissa rupsuttelufarkuissa. :D

Pöljä! Onko mun verbaalinen kommunikaatio jotenki kökköä vai ymmärretäänkö mua muuten vaan koko ajan väärin :D

Pöljä! Onko mun verbaalinen kommunikaatio jotenki kökköä vai ymmärretäänkö mua muuten vaan koko ajan väärin :D

Mutta kyllähän ne korot selvän eron tekee! :D

Eijuma mitä mää löysin Netflixistä! Mä kattelin ehkä 8-9-vuotiaana tätä leffaa melkein joka päivä koulun jälkeen, kun löysin sen VHS:ltä johon joku sen oli nauhottanu.

Niin ja eihän tommosesta huonosta kasarileffasta voi olla tykkäämättä, kun siinä yks pahiksistakin pukeutuu napapaitaan. :haart:

Mutta kyllähän ne korot selvän eron tekee! :D

No toki! Mutta on mulla muitaki housuja ku reisarit, eli jos vaihdan tennarit korkoihin niin voin mä vaihtaa reisaritki muihin housuihin. Tänä aamuna kyl olin ihan kakara. "En lähe töihin jos ei mun reisarit nyt löydy!"

Olis saanu sähkömies saanu vetää tänään eräänkin asian päähänsä ja lähtee norjaan.

Vittu minkä homman mulle lykkäs.
No jaa, työtähän sekin on.
Illalla jumpataan ja huomenna Raatolaisen kanssa Hauholle, syksyinen ilma, kynttilöitä ja me kaks vaan.. Tiättekste?

Olis saanu sähkömies saanu vetää tänään eräänkin asian päähänsä ja lähtee norjaan.

Illalla jumpataan ja huomenna Raatolaisen kanssa Hauholle, syksyinen ilma, kynttilöitä ja me kaks vaan.. Tiättekste?

Mut ei sillai homolla tavalla, eihän?

Hetken meditaationnin tuloksena ajattelin olla stressaamasta yhtään mistään ja katon vaan miten hommat etenee, fuck the stress!

Jos ei tietäis, että te Raadon kanssa ette ois sukulaisia niin vois luulla teitä pariskunnaksi.

E. Mitä mää ny oikein taas kirjoitin. Siis jos ei tietäisi, että ootte sukulaisia..

Tuo ei oo kyllä lilaa nähnykkään. Joku tummanvaaleanpunaisen-minkälie-aniliininvärinen. Aika härski kyllä. :D
Se ei ole punainen eikä sininen, eli se on liila :D

varsinkin nyt kun se on kuivunut...

Back
Ylös Bottom