Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Volbeat on livenä kyllä ihan helevetin kova, Nightwishiä olivat lämppäämässä 2009 P-Amerikan kiertueella. En mä sillon vielä mistään Volbeatista ollu kauheesti kuullukaan, nimi kalskahti hyvin etäisesti siltä, että ehkä joskus joku sanonu jotain. Jumankauta ku jytisi nuppiin ihan täysillä. Poulsenkin on vaan komistunu vuosien varrella.

Mulla alkoi Volbeatin kuuntelu muistaakseni 2006 kesällä. Mikkelissä kun sitten sen näin niin olisko ollu kans 2009. Siitä en kylläkään ihan hirveesti saanu irti, koska

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Volbeat on livenä kyllä ihan helevetin kova, Nightwishiä olivat lämppäämässä 2009 P-Amerikan kiertueella. En mä sillon vielä mistään Volbeatista ollu kauheesti kuullukaan, nimi kalskahti hyvin etäisesti siltä, että ehkä joskus joku sanonu jotain. Jumankauta ku jytisi nuppiin ihan täysillä. Poulsenkin on vaan komistunu vuosien varrella.

Volbeatin näin 2010 Sonispheressä, oli kyllä suuri pettymys odotuksiin nähden. En ole sen jälkeen edes miettinyt bändin keikalle menoa, ehkä pitäis antaa toinen mahdollisuus kun jonkin verran se saa kehujakin.. Ehkä se toimis paremmin jossain "pienemmässä" tilassa kuin tuolla Porissa 60k ihmisen kattavalla alueella. Ehkä esiintymisaikakin vaikutti ettei bändistä saanu kaikkea irti?

Huvittavaa kyllä, mutta en saa edes päähäni missä siellä on miksauspöytä. Siinä anniskelualueen reunalla koitin kököttää ja ihmetellä, mitä nyt jonkun nahkaliivisen sedän tukka meinas olla koko ajan suussa. Hyvänä tuulettimena se sentään toimi, kun veuhtoi siinä edessä menemään.

:D Se on ikäänkuin bändiä vastapäätä. Sikäli mikäli tilanne ei ole muuttunut, en ole Lutakossa hetkeen käynyt.

Nyt on läskillä hyvä päivä! 1.8 -> 11.9. Aikana paino pudonnut ~8kg. Aamupaino alle 90. Äsken kävin joidenkin hc-keijojen kanssa sykkimässä fillarilla parin tunnin lenkin. Vetävät tuolla pusikossa melko lujasti vaan sitä saattaa jo ens kerralla pysyä paremmin perässä..

Nyt yövuoro tähän päälle ja kohta tulee valvomista 12h alle. Saattaa olla, että läski hyytyy vielä yön päälle.. Hyvä minä!

Hyvää päivää Pakkotoisto. Viljaa on kuivaaja, kuus kärryä ja puimurin tankki täynnä, enempää ei mahdu nyt mihinkään :D Mutta tuli kasteki jo, eli samapa tuo vaikka ei mahukkaan.

:D Se on ikäänkuin bändiä vastapäätä. Sikäli mikäli tilanne ei ole muuttunut, en ole Lutakossa hetkeen käynyt.
Näinhän se on, mutta jotenkin en ole koskaan konkreettisesti nähnyt sitä, vaikka olen nyt viime aikoina käynyt siellä useampaankin kertaan. Kai tuota tuuppaa itsensä aina suoraan anniskeluaitaukseen, ettei paljoa tule ympärilleen katsottua.

Plussaa, että niillä on nikolaitakin valikoimassa, jos leikin raitista taas jonkun aikaa.

Mä sain viidennellä luokalla kaverilta hatsit Stratovariuksen Black Diamondista, sillä oli sellanen ihan ekoja kannettavia cd-soittimia ja se oli koulussa sillä mukana. Mä halusin sitä kamaa tietysti jatkuvaan käyttöön ja se laitto sen levyn mulle c-kasetille. Mä olin kaikki illat ihan stratoissa. Sit joskus kutosella se kiekuminen alko vituttaa, ei siitä tullu enää mitää fiilareita, vitutti vaan. Sit mä taisin kuulla ekan kerran jostain Nightwishistä ja Children of Bodomista, kuulin et ne pärisee hiton hyvin. Cannibal Corpsesta sain pikamaistiaisen, se oli nii synkkää kamaa, et säikähdin oikeen. Siihen en oo sit sen jälkeen koskenu, ei musta sellaseen oo vieläkään. No NW ja COB tuli ja sit siinä alko nopeesti pyöriä tosi paljon kaikenlaista. Ei menny päivää, etteikö jostain ois saanu vähä jotain uutta. Eternal Tears of Sorrow, Sentenced, Cradle of Filth, Rob Zombie. Kevyempään aamuyön pikkupöhnään Trio Niskalaukausta, hitto se oli psykedeelistä joskus.

En mä oo kuivilla vieläkää. Mut tän homman kans on oppinu elään, tää on mulla ihan hanskassa koko ajan.

Voi kamalaa. Tuli Cradle of Filthistä mieleen Dimmu Borgir. Oon joskus muinoin Pakkahuoneella niiden keikalla istunut jonkun miehen olkapäillä ja lähetellyt lentosuukkoja niiden kitaristille. Se setä varmaan arvosti. Herraj'jumala.. siitä on jo 10 vuotta aikaa.

Musta on aikojen saatossa tullut ihan hirvee sekakäyttäjä, välillä sitä ei ees millään kehtais tunnustaa.

Sekakäyttäjä olen minäkin. Mutta vielä ei ole sielu menetetty, Antti Tuiskua en kuuntele vieläkään. Jos joku haluais vetää mulle Kellopeliappelsiinit, niin siinä ois jo ideaa. Antti Tuiskua repeatilla.

Sekakäyttäjä olen minäkin. Mutta vielä ei ole sielu menetetty, Antti Tuiskua en kuuntele vieläkään. Jos joku haluais vetää mulle Kellopeliappelsiinit, niin siinä ois jo ideaa. Antti Tuiskua repeatilla.

Mulle menis jopa Antti Tuisku, mutta tämä ei. Oikeastaan semmonen Syksyn Sävel-hitit levy repeatilla mulle, niin söisin pääni.

Voi kamalaa. Tuli Cradle of Filthistä mieleen Dimmu Borgir. Oon joskus muinoin Pakkahuoneella niiden keikalla istunut jonkun miehen olkapäillä ja lähetellyt lentosuukkoja niiden kitaristille. Se setä varmaan arvosti. Herraj'jumala.. siitä on jo 10 vuotta aikaa.

Musta on aikojen saatossa tullut ihan hirvee sekakäyttäjä, välillä sitä ei ees millään kehtais tunnustaa.

Dimmu on kyllä ehoton. Sitä tuli kyllä huudatettua teiniangstissa. Silloin ei kuunneltu mitään muuta ja eikä varsinkaan tunnustettu.

Mun mielestä Dimmulla oli vaan kaks hyvää biisiä. Toinen oli kaunis instrumentaalisävellys ja toisessa öristiin aika vähä, Godless Savage Garden -levyltä oli se. Siitä instrumentaalista ei oo mitää käryä mistä se oli. Minulle ei uppoo.

^ kerkeskö Kaira tänään sinne brassivahaukseen? ..vai mihin se pitikään ehtiä..

Oot kyllä ihan hävitön. Ei mun tänään pitäny ehtiäkää. Ku eilen tai huomenna. Eilen ei ollu mitää tsäänssejä ku pääsin irti ja vapaalle sillon ku ois pitäny olla jo pyjama päällä Helsingissä. Huomenna sit kokeilen uudestaan josko jo kerkiäisi mukaan. Pitäähän tässä jo ehtiä jonnekin jonkun miehen alle makaamaan hikisenä.

Mä olin ainaki ihan kamala angstinen teinigootti. Tosin mulle Dimmua suurempi juttu oli kyllä Moonspell.

No et oo vittu tosissas! Moonspellin joku levy karahti mun käsiin ihan vahingossa joskus kasi- tai ysiluokalla ja olin ihan että iiiiih, tää on hyvä! :D

Tää pyöri Jyrkissä aikanaan koko ajan, kun tuli koulusta himaan.

Mitähän aikaa tuo on ollut... Lukioaikana asuin kuitenkin jo käytännössä enemmän bilissalilla kuin kotona.

No et oo vittu tosissas! Moonspellin joku levy karahti mun käsiin ihan vahingossa joskus kasi- tai ysiluokalla ja olin ihan että iiiiih, tää on hyvä! :D

:D Mä löysin isoveljen levyhyllystä Sin/Pecadon ja sen jälkeen rakastin sitä bändiä niin paljon. Ilosaarirockissa -03 tungin itseni eturiviin sitä katsoon ja voi että mä rakastin sitä bändiä vielä enemmän ja Fernando Ribeiron punasta mekkoa kans. Mulla on siitä ainakin tuhat kuvaa.

Back
Ylös Bottom