Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oho, mitähän nyt on tapahtunu ku mä oon perjantaina menossa kattomaan potkupalloa ihan vapaaehtosesti?! Ei, tähän ei liity miestä. Paitsi se, joka möi mulle sen lipun Suomi-Espanja -matsiin. Kummallista. Ja menen siis ihan yksin. On kai siellä kuitenkin "muutama" muukin, kun liput on loppuunmyyty, mutta enhän minä ymmärrä siellä mistään mitään. Karjun paitseloa ja riitaudun vierustoverin kanssa. Ryhdyn jalkapallohuligaaniksi ja vietän tulevaisuuteni englantilaisissa pubeissa kiroillen ja kaljaa litkien.
Ei yhtäkkiä kuulostanutkaan kauheen pahalta. Avoimin mielin siis! :D

Stone Islandin takkia ja Fred Perryä vaan päälle, varmasti saat muutaman huligaanin innostumaan!![]()
Teeppä se, niin yön hiljaisina tunteina tulee Navy Seals parvekkeen kautta kylään.
Mulla ei oo parveketta, asun ylimmässä kerroksessa ja hissi ei mee vintille asti u know. ;)
Salilla käynti ei oo nyt mennyt suunitelmien mukaan, mut minkäs teet ku viiden-kuuden aikaa kotona ja koulujuttuja paljon. Eipä se treenaaminen toisaalta tähän lopu vielä, nuori kun vielä olen ja jahka saa nyt tän syksyn ainaki pois alta niin sit helpottaa koulu taakka :D