Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kelpais kyllä mullekkin, lupaisin olla hellä ja niin hiljaa kun kykenen :kuola: näihin mielikuviin lähdenkin sitten lenkille :D

Syytäkin olla.
05seals-popup.webp

Katoin hiljattain pari leffaa Hitleristä. Oonkohan sekoamassa ihan lopullisesti?

Oho, mitähän nyt on tapahtunu ku mä oon perjantaina menossa kattomaan potkupalloa ihan vapaaehtosesti?! Ei, tähän ei liity miestä. Paitsi se, joka möi mulle sen lipun Suomi-Espanja -matsiin. Kummallista. Ja menen siis ihan yksin. On kai siellä kuitenkin "muutama" muukin, kun liput on loppuunmyyty, mutta enhän minä ymmärrä siellä mistään mitään. Karjun paitseloa ja riitaudun vierustoverin kanssa. Ryhdyn jalkapallohuligaaniksi ja vietän tulevaisuuteni englantilaisissa pubeissa kiroillen ja kaljaa litkien.

Ei yhtäkkiä kuulostanutkaan kauheen pahalta. Avoimin mielin siis! :D

Oho, mitähän nyt on tapahtunu ku mä oon perjantaina menossa kattomaan potkupalloa ihan vapaaehtosesti?! Ei, tähän ei liity miestä. Paitsi se, joka möi mulle sen lipun Suomi-Espanja -matsiin. Kummallista. Ja menen siis ihan yksin. On kai siellä kuitenkin "muutama" muukin, kun liput on loppuunmyyty, mutta enhän minä ymmärrä siellä mistään mitään. Karjun paitseloa ja riitaudun vierustoverin kanssa. Ryhdyn jalkapallohuligaaniksi ja vietän tulevaisuuteni englantilaisissa pubeissa kiroillen ja kaljaa litkien.

Ei yhtäkkiä kuulostanutkaan kauheen pahalta. Avoimin mielin siis! :D

Stone Islandin takkia ja Fred Perryä vaan päälle, varmasti saat muutaman huligaanin innostumaan! :)

Otin tossa kevyet tunnin tirsat ja pistin puhelimeen herätyksen ettei tule liian pitkään nukuttua. No ei siinä mitään mutta siinä vaiheessa kun unenpöpperössä piti hälytystä sammuttaa niin muistin puhelimen suojakoodin aivan väärin. Puhelin lukkoon noin 10min ja kun virkosin kunnolla niin mietin hetken aikaa että mitä vittua tässä on nyt taas tullut ajateltua.

Teeppä se, niin yön hiljaisina tunteina tulee Navy Seals parvekkeen kautta kylään.

Mulla ei oo parveketta, asun ylimmässä kerroksessa ja hissi ei mee vintille asti u know. ;)

Voi minkä paluun tein neljäksi minuutiksi teinivuosiin, kun tämä tuli radiosta. Melkein punastuin kun aloin kuuntelemaan sanoja.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyvää tätäkuuta

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viikon pahin osuus ohi, nyt vielä läjä tehtäviä onneks ei ihan tänää tarvi saada kaikkee valmiiks mut yritän mahdollisimman paljon saada tehtyä.

Salilla käynti ei oo nyt mennyt suunitelmien mukaan, mut minkäs teet ku viiden-kuuden aikaa kotona ja koulujuttuja paljon. Eipä se treenaaminen toisaalta tähän lopu vielä, nuori kun vielä olen ja jahka saa nyt tän syksyn ainaki pois alta niin sit helpottaa koulu taakka :D

Oli kyllä tuon jälkeen pakko palata vielä elokuisiin tunnelmiin.

[video=vimeo;69369973]http://vimeo.com/69369973[/video]

Vihdoin himassa, venyihän se duunipäivä mukavan mittaiseksi... nyt napit korviin ja lenkille, voipi vihdoin kuunnella jotain hyvää musiikkia, kun töissä ei kuulunut mikään radiokanava eikä ollu puhelimessakaan kenttää, perskutarallaa, nyt rokkia!

Salilla käynti ei oo nyt mennyt suunitelmien mukaan, mut minkäs teet ku viiden-kuuden aikaa kotona ja koulujuttuja paljon. Eipä se treenaaminen toisaalta tähän lopu vielä, nuori kun vielä olen ja jahka saa nyt tän syksyn ainaki pois alta niin sit helpottaa koulu taakka :D

Pakko ihmetellä miten voi oikeasti koulu juttuja olla mukamas paljon, ainakaan lukiossa. Opiskelen itse myös lukiossa viimeistä vuottani, niinkuin luultavasti sinäkin. Ja silti koko lukio-opiskelun aikana en ole joutunut melkeinpä mistään tinkimään koulu juttujen takia. En kuitenkaan ihan paskoilla arvosanoilla opiskele. Keskiarvoni on kuitenkin kasin paremmalla puolella :D

Noo kai noiden kurssitehtävien määrät vaihtelevat lukioittain. Mun mielestä lukio-opiskelu on tuntunut samalta kun ylä-aste, vaikka opettajat aina pelotteli että lukiossa joutuu oikeesti tekemään töitä ja elämästä joutuu tinkimään, mutta kakkan marjat sanon minä. Ylä-asteella olin kuitenkin melko huono ja en lukenut mihinkään kokeisiin, keskiarvo 7,5. Nyt lukiossa tilanne vähän toinen, koska on pakko. Mainitaanko vielä että mulla on maailman surkein lukupää, luen yhden kirjan kokeeseen varmaan viis kertaa...

Vielä vähän edittiä. Lukioonkin päädyin ihan sattumalta. Vielä ysiluokalla kirosin kuinka perseestä mukamas joku lukio on, ja hainkin ammattikouluun. Parin päivän jälkeen totesin että ei hitto. Ei tunnu oikeelta, ja menin lukioon. Nyt silmät vähän avautunut ja en kadu päivääkään että hain lukioon. Ei sitä vielä silloin tajunnut että kuinka paljon lukio oikeasti sivistää, ja jollakin tapaa tekee viisaammaksi. Lisäksi ammattikoulusta on aika turha hakea yliopistoon.

Back
Ylös Bottom