Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Okei :) Mä oli aikanaan aina tavoitteena joku tietty matka, mutten silti uinu pidempään kuin n.50min kerrallaan. Sillon oli tosi helppo seurata sitä omaa kehitystä kun huomas, että hei, viime viikolla tässä kohtaa loppu aika, mutta tällä viikolla mulla on vielä 10min aikaa. Tai niinko silleen.

Täälä meidän hallis on vaan välillä tuota ruuhkaongelmaa niin pahasti että varmaan vaihtelee puolestunnis uitu matka puolella kilometrillä riippuen siitä pitääkö 50m välein odotella sopivaa rakoa vai saako päästellä omaan vapaaseen tahtiin. Joskus oon lähteny jopa vartin yrityksen jälkeen pois ku ei siitä odottelusta oo tullu ku paha mieli.

Taino eilisellä maastojuoksulla ei ollut tylsää. Aivan järjettömän raskasta ja koko ajan pitää keskittyä siihen, ettei kompastu mihinkään.
Maastojuoksu on kyllä pirun hauskaa puuhaa, toisin kuin tasamaalla hölkkäily. Pitäisi käydä paljon useammin lähimetsässä kun siellä on ihan hyviä juoksupolkuja.

Täälä meidän hallis on vaan välillä tuota ruuhkaongelmaa niin pahasti että varmaan vaihtelee puolestunnis uitu matka puolella kilometrillä riippuen siitä pitääkö 50m välein odotella sopivaa rakoa vai saako päästellä omaan vapaaseen tahtiin. Joskus oon lähteny jopa vartin yrityksen jälkeen pois ku ei siitä odottelusta oo tullu ku paha mieli.

Kylmäkin siinä tulee jos pitää odottaa. Mulla on aina ongelma niiden "hidas rata" ja "nopea rata" -juttujen kanssa. Koska hitaalla radalla kolaroin mummojen kanssa ja nopealla radalla jään avuttomasti jalkoihin (räpylöihin?). Missä on kivojen keskinopeusihmisten rata?!

Joku semmonen. Mene nyt hakemaan baarista sinäki joku metsästäjäkeräilijä itelles jos humalassa jo oot. Ei sitte mitään liika fiiniä, niistä ei mihinkään oo.

No enkä mene! Katon Louis CK:ta ja pohdin, että mihis ne mun tuntisuunnitelmat nyt jäi...

No todellaki! Miksen mä heti tuota tullut ajatelleeksi.

On se hiton hyvä, että mä oon täällä.

Opiskelijana on se hyvä, että voi käydä päiväsaikaan uimassa, niin olen tyypillisesti käynyt keskellä päivää, jolloin meikällä on yleensä koko allas omassa käytössä. Voin vaihdella ratoja vaikka huvikseni. En voi myöskään syyttää ketään muuta lämpimistä kohdista altaassa.

Ongelmia tuli Hollannissa tuon ratajaon kanssa. Delftin uimahallilla oli erittäin rajattu nuo kellonajat, jonka välissä pääsi uimaan, ja muistaakseni päivässä oli 2 x 2h väliä, jossa sai tulla yleisö uimaan. Käytännössä se tarkoitti sitä, että ilta-aikaan jengiä oli aivan helvetisti, ja se näkyi ratojen keskinopeudessa. Hitaimmalla radalla uidessa täytyi ihmetellä, miten uimarit ylipäätään pysyivät pinnalla, kun vauhti oli juuri ja juuri kellumisen ja etenemisen välissä, ja minulla ainakin oli vaikeuksia pitää hyvä uintiasento. Keskinopealla vauhti oli sellainen, että sitä olisi voinut jatkaa ensi viikkoon asti, ja sykkeet olivat jossain kävelyä vastaavalla tasolla. Nopeimmalla uinti oli sentään ihan ok, ja siitä sai treeninkin aikaiseksi, mutta kovin tehokasta se ei ollut. Jotain vikaa on siinä vaiheessa, kun uin rintaa vapaauintia uivan tyypin takana, ja silti pysyn hyvin perässä, ja voin tekemisen puutteessa läpsytellä jätkän jalkapohjia. Terveisiä myös viereisen radan neidille, jota läpsäisin reidelle nopean radan tilanpuutteen takia. Vuoden jälkeen meikän uintinopeus olikin laskenut sille tasolle, että nopeimmalla oli ihan sopiva uida.

Jenkeissä kun olin vaihdossa niin siellä oli kans hemmetin tiukasti ne tietyt ajat millon sai käydä vapaasti uimassa. Tyyliin 60-90min tiettyinä päivinä. Jonkin verran kävin alkuun uimassa, sit totesin että fuck this shit ja keskityin kännäämiseen ja punttaamiseen.

Nussi sinä mursu paskaa.

Attention_14473d_927036.gif

Mulla on 2 lainaa enkä edes halua olla aikuinen.

Vois kai mennä nukkumaan. En ole nukkunut kunnon yöunia pitkään aikaan ja tänä yönä olisi mahdollista saada peräti 7h unta jos heti nukahdan.

Back
Ylös Bottom