Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oli varsin raikas ilma, kun kävin vetämässä aamun fillarilenkin... kyl piristi mukavasti, olisin kyl mielummin nukkunut pidempään kun klo.5.30

[SUB][/SUB]Noinko se aina menee? Dislike. (Edit siis rommeliinin viestiin)

Tulipa nukuttua hirmu myöhään, mut ei kai täs oo kummempaa tekemistäkään. Vois nörätä koko päivän.

Kaffet ja kananmunat huiviin ja Turussa käymään. Onk nakei?

Uskaltaisko sitä jo nousta sängystä?
Pää kyllä vähän varottelis.. Mutta johan oli hauska ilta! Hyvä seura, hyvät juomat, sauna, paljuilua ja rosvopaisti kruunasi kaiken.

Kyyyyllähän sellasen takia ihan mielellään pääkivun kestää. :)

Kävin eilen opettelemassa lyömään ja potkimaan, niin minun ei enää tarvitse osata juosta.

Olen heikko ja huonokuntoinen akanrääpäle, on opeteltava kirmaamaan hyökkääjiä karkuun. Eikä happikaan sais loppua ekan 20m jälkeen. Kivääriä on vähän huono raahata joka paikkaan mukana. Aiheuttaa myös liikaa hämmennystä ihmisten keskellä.

Huomenta :)
Oon tässä vähän kahden vaiheilla, että lähdenkö kokeileen salille vai lenkille. En oo meinaan ihan varma vielä onko olo kuinka ohkanen, kunhan sitä tekee muutakin kun makaa sängyssä.

Nyt oot mestari, millon eka ottelu?

En minä tässä parin thaikkuvuoden aikana ole mestariksi tullut, joten turha kisaamisesta on haaveillakkaan. Enkä usko, että mustat silmät ja ruhjeet naamassa parantaisi minun asemaa konsulttien pöydän äärellä. Syksyllä olisi tarkoitus unohtaa lyömiset ja potkimiset, ja jatkaa mattotekniikoiden parissa BJJ/SW-linjalla.

Hehe, heitit edittiä syyllä "Liian ilkeää". Oli varmaan taas jotain hellyyttävää pikkukiukuttelua.

Voi helvata, erehdyin taas ostamaan eineksiä. Tällä kertaa Jalostajan palvilihahernekeittoa, joka maistuu lähinnä savusilakalta, eikä edes hyvältä sellaiselta. Sen siitä saa kun on laiska ja tyhmä.

Back
Ylös Bottom