Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huh mäki jo pelästyin että täällä ruvetaan tytöttelemään.

Huh mäki jo pelästyin että täällä ruvetaan tytöttelemään.

Oos sinäki tyttö siellä ny ihan rauhassa :D

- - - Updated - - -

Niin siis tässä irl seurassa.:D 19-20v typyjä ja niiden jutut.:haart:

Alle kolmekymppisen käyttämänä sana vanha särähtää aina niin pahasti korvaan että pakko alkaa tytyttelee suakin että muistat iteki :P

No ens kuussa pläjähtää täydet, sit en enää suostu. Sit saa enää viiskymppiset muorit tytötellä. Musta vanhojen äijien tytöttely on oikeesti pervoa, sovinistista ja mitälie metsäläistä sivistymätöntä hyi yök.
Mua rupes niin ällöttämään että lohdutan itseäni mannapuurolla vol 2.

Ei vanaha jaksa ennää valvoa et pääsis yöketjuun kirjoittamaan. :wtf: Valmista kauraa jo petiin. :D

No ens kuussa pläjähtää täydet, sit en enää suostu. Sit saa enää viiskymppiset muorit tytötellä. Musta vanhojen äijien tytöttely on oikeesti pervoa, sovinistista ja mitälie metsäläistä sivistymätöntä hyi yök.
Mua rupes niin ällöttämään että lohdutan itseäni mannapuurolla vol 2.

Eipäs ole ennen yhdessä lauseessa kutsuttu minuakaan pervoksi, sovistiseksi ja sivistymättömäksi. Erikseen olen kyllä noita kuullut :) Noh aina saavuttaa jotain uutta :D

- - - Updated - - -

Ei vanaha jaksa ennää valvoa et pääsis yöketjuun kirjoittamaan. :wtf: Valmista kauraa jo petiin. :D

Ja vielä nuorempi tyty sieltä tulee.. Onko kaikilla naisilla jotkut ikäkriisit meneillään kun luullaan itseä muka nii-in vanhaksi? :D

Ja vielä nuorempi tyty sieltä tulee.. Onko kaikilla naisilla jotkut ikäkriisit meneillään kun luullaan itseä muka nii-in vanhaksi? :D

Lähinnä fyysinen väsymys iskeny. :D Mut hei, multa on viime aikoina kysytty moneen otteeseen papereita ja tänään viimeksi baarissa. Tätä ennen oli ainakin vuosi ettei kysytty, vaikka alle 30 v. pitäisi kysyä! Olen siis nuorentunut! :)

Eipäs ole ennen yhdessä lauseessa kutsuttu minuakaan pervoksi, sovistiseksi ja sivistymättömäksi. Erikseen olen kyllä noita kuullut :) Noh aina saavuttaa jotain uutta :D

Eläpä turhia innostu, ei Sua oo kukaan väittäny vanhaks saatika äijäks. Sähän oot kans vielä ihan kloppi vai meinaakko että kaks vuotta tekee susta jo vanhan? Ajattelin tossa sellasia yli viiskymppisiä ukkoja. Oikeesti ollaan vielä aika junnuja, niinku silleen aikuisten oikeesti.
Nyt sitä mannista, vielä ku on hereillä :D

Ja yheksänkymppisten mielestä kuuskymppiset on vasta niiiiin niitä suuria ikäluokkia, ei ees sotia oo nähneet he.

Mua luultiin töissä alle kakskymppiseks. Mihin hävis seesteisyys ja elämänkokemuksen tuoma ylevyys? :wtf:

Olipa hyvä etten lähteny ouluun. Tai no, sujuvasti mä olisin varmasti sieläki osannu yksin kapakoida.

Mun tietokoneen kello näyttää eri aikaa ku Pakkiksen. :wtf: Öitä kuitenni.

Voi pylly. 12h duunia, tunti unta (sängyssä pyörimistä lähinnä) ja nyt taas duuniin 9-17. Olisin kieltäytynyt mutta sunnuntaitunnit on palkkapäivänä kivoja. Argh.

Ääh.. Kuumeessa edelleen pirulainen :itku:

Back
Ylös Bottom