Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

AwwWWwwWWww^_^
2013-08-22 19.39.44-1.webp

Ei ole. Vielä on 21 yksi olutta jääkaapissa. Kylminä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vielä on 21 yksi olutta jääkaapissa. Kylminä.

Mä en laskekkaa rakkauttani oluissa. Mulla on asiat nykyään niin huonosti etten edes tiedä jaakaapissa asuilevien oluiden tarkkaa määrää! En kyllä jääkaappiolutta juuri juokkaa. Sikspäkkiki voi kestää kuukausia! Mä käytän kapakoita ku tekee olutta mieli.

Kapakoissa on ihmisiä ja joka oluen eteen on puhuttava. Kaupassa ei ole pakko puhua ollenkaan ja saa kantaa niin paljon olutta kotiin kun jaksaa. Kunhan ojentaa rahan.

Ei tarvi puhua ku baarimestaritar tietää sanomatta mitä mä juon.

Olis ihan mukava tietää minkälaista porukkaa tässä muikkelin nykyisessä kämpässä on asunut. Maalaus on jäänyt kesken, teipit on vielä kiini katonrajassa. Omituisia jälkiä ja reikiä seinässä. Lukotkik kuulma vaihdettu yhden vuokralaisen jäljiltä..

Ei sillä että nössö oisn :D mutta tulee aina kylmiä väreitä kun tulee tänne. Ensimmäisellä kerralla jonku miehen tiliote. Toisella kerralla joku mielipidekysely viimekertaisesta hoitolaitoksesta. Kolmannella kerralla se saatanan outo suihkuverho. Tänään taas uudella nimellä putkahti jälkiperintälasku. Jollain miekkosella on 230e perinnässä kirjasomaksuja :D

Etin sitten facebookista tätä henkilöä. Ainut vaihtoehto oli joku saatananpalvojan näköinen mies...

Tänään taas uudella nimellä putkahti jälkiperintälasku. Jollain miekkosella on 230e perinnässä kirjasomaksuja :D
Eihän tollasen tyypin henkilöllisyyttäkään kannata nyysiä. Ihan tyhmää.

Ei mennyt ihan putkeen toi sorsastuksen aloitus. Läppäkorvalle eka ns. kova tilanne ja tavoitteena tietty ensimmäinen aito lämpimän linnun nouto. Yksi ainoa holli tuli, ammuin ohi. Koira repi polkuanturansa jossain, eläinlääkäri pisti viisi tikkiä ja parin viikon loman. Nyt sitten syötetään koiralle antibiootteja ja yritetään olla tukehtumatta niistä aiheutuvaan paskanhajuun. Ei olisi uskonut kuinka paljon yksi koira voikaan piereskellä.

Back
Ylös Bottom