Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päikkärit on aina miehekäs vaihtoehto! Oluella nautittuna. Naiselliset päikkärit voi tietysti vetää siiderillä. Hintahtavat scskumballa. Ammattimaiset kossulla. Herrasmiesmäiset konulla.

Joko oot alottanu kuvailun?

Tein niin tulista ruokaa, että jo tuon haistaminen alkaa yskittämään kurkunpäässä. Mahtia. Pakko odottaa että edes jäähtyis vähän..
Odotappa huomista päivää, se vasta tuskaa onkin. :D Kokemusta on.

Päikkärit on aina miehekäs vaihtoehto!
Lapset ja lapsenmieliset nukkuu päikkärit.

Päikkärit on aina miehekäs vaihtoehto! Oluella nautittuna. Naiselliset päikkärit voi tietysti vetää siiderillä. Hintahtavat scskumballa. Ammattimaiset kossulla. Herrasmiesmäiset konulla.

Siis eikös päikkärit=päiväkännit?

Ilamammuuta. Jepa ei hoksannu, että mä vähä päivitin lausuntoani jälkikäteen.

Ilamammuuta. Jepa ei hoksannu, että mä vähä päivitin lausuntoani jälkikäteen.
hairyAss.JPG

No vaikka sellaisetkin paikkarit :D Vedan omani mieluiten oluella.

Lapset ja lapsenmieliset nukkuu päikkärit.

Hyva etta puhuit lapsista, siita tulikin mieleen mun My Little Pony-varityskirja jonka unohdin eilen baariin. Pitanee kavaista illemmalla hakemassa se takaisin. Muovailuvahat unohdin kaverin laukkuun... Oltiin siis bingossa ja saatiin nain hienoja palkintoja, siksi oli moiset mukana kuppilassa.

Hyva etta puhuit lapsista, siita tulikin mieleen mun My Little Pony-varityskirja jonka unohdin eilen baariin. Pitanee kavaista illemmalla hakemassa se takaisin. Muovailuvahat unohdin kaverin laukkuun... Oltiin siis bingossa ja saatiin nain hienoja palkintoja, siksi oli moiset mukana kuppilassa.

Jännä yhteensattuma. Heh, itse tuskin aikustun ikinä. :lol2: Hyvää päivänjatkoa kaikille! :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Odotappa huomista päivää, se vasta tuskaa onkin. :D Kokemusta onkin.

En oo huomannu ennenkään syy-yhteyttä. Nyt odottelemma siis tuloksia huomiseen. Muistutathan jos en itse muista raportoida?

Möh, röihin.

Vittu kun pitäis tehä kaikkia akkojen hommia taas eikä napostele sit yhtään kun mulla on jääkaapissa kuitenkin kaljaakin.

jääkaapissa kuitenkin kaljaakin.

Ja kapakassa sitä vasta onki! On niin hieno ilma, että varmaan täytyy poiketa oluella :kuola: terassilla. Tiiä vaikka olisi elämäni viimeinen päivä, täytyy ottaa kaikki ilo irti.

Oon ihan varma, että joku isännöitsijä on käynyt täällä pöllimässä mun hikiset treenipöksyt. Ei ne muuten voi noin vaan kadota.

Nuin vain hautasin haaveet maatalousyhtymästä, ainaki hetkeks. En vielä näin nuorena ota mitään nilkkakuulaa eikä tämä tila mihinkään oo katoamassa. Ja mulla on vielä ainaki 10-15v aikaa tätä juttua haudutella, turhaapa sitä kiirehtimään.

Uh, enää huominen työpäivä täällä. Sitten perjantaina kohti lentokenttää ja kotia. :dance2:

Back
Ylös Bottom