Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perus. IL uutisoi taas "TALVI YLLÄTTI AUTOILIJAT". Miten lie joka vuosi tulee yllätyksenä, että talvi tulee tänäkin vuonna.
AUTOILIJA YLLÄTTI TALVEN!

Pertti, 44v Korsosta kertoo, kuinka oli aamulla herännyt outoon tunteeseen, ja kurkistanut ulos. Kaikki lehdet oli tippuneet maahan, ja oli todella synkkää. Samana päivänä Pertti vaihtoi talvirenkaat autoonsa, ja ylihuomenna olikin ensilumet maassa ja mustaa jäätä paikotellen. Pertti yllätti talven, Pertti on autoilija.

ahaa.webp

Ihan omaksi iloksi vai kaikkien? Voisinkohan mä koittaa inspiroida itteeni ens kesään samalla tavalla, jos oon vielä sillon hengis?

Ajattelin sellasta ällömageeta fitnesslöllöllööblogia, jossa iltaisin nautiskellaan gojimegamarjasuperhifismoothieta, mutta perunkin sanani. Ensinnäkin mun mannapuuroriippuvuus ei näytä laantuvan, joten megasmoothiet jää kuvaamatta ja toisekseen riemukkaampaa voisi olla muiden ihmisten perseiden salakuvaaminen ja niiden lataaminen fitneslöllöllööblogiin.
Kaiken lisäks musta ei vaan saa ällömageeta, moon liian synkkis sellaseen, mur.

Tänään oli kyllä niin hyvä päivä :) Lisää näitä, kiitos!

Back
Ylös Bottom