Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siinä meni hyvät yöunet ku meni reilu tunti pyöriessä sängyssä ja kuunnellessa kun joku torspo huutaa kadulla kurkku suorana ja alakerran tyypit pitää jotain arkisia illanistujaisia höystettynä "perkele, v*ttu" -huudoin. :D

Vieläkö sinä punainen paholainen luet venäjää? Meikä otti tuon Worddiven venäjäpaketin jokunen viikko sitten, ja olen jonkin verran treenannut, mutten lähellekään niin paljoa kuin pitäisi. Pokerikirjat ja sosiaaliset jutut häiritsevät tuota kielten opiskelua vapaa-ajalla.

Mulla alkaa venäjä 2 maanantaina, en muista millään esim verbien taivutusta. Tulee tuskaiset 2 periodia :D Tää saattaa muuttua yhtä jännäksi kuin pakkoruotsi, koska mun on pakko ottaa toi, jos haluan koulusta joskus poiskin.

Edit: Herranjestas, mikä ikinä olikaan mun edellinen viesti, ni se oli se tuhannes! o.O Miten mie oon menny sen yli tolleen?

Motivaatioteoriat ovat pyrkineet löytämään ratkaisuja ihmisen motivointiin jo vuosikymmenien ajan tehokkaamman työnteon saavuttamiseksi. Työmotivaatiota ei kuitenkaan pysty selittämään täysin yhdelläkään motivaatioteorialla, mutta niitä ei kuitenkaan voi sivuuttaa ja ne ovat hyviä johtamisen työvälineitä pyrittäessä ymmärtämään, mikä ihmistä motivoi.

-Tällähetkellä, ei mikään!

Motivaatio ? Wikipedia

^ Ei se johdu susta. Vaan musta. Ihan hirveetä diisseliä ollu jo kaks aamua. Kiukkunen paska olen.

Nyt rupee olemaan tämä töissä tylsistyminen vakavaa. Tein ittelleni ekaa kertaa salille treeniohjelman! Toisaalta, on sitä aika hyvin päänsisäinen kaksjakonen yläkroppa/alakroppa ohjelma kerinny 15vuodes muotoutua, mutta ny on oikeen paperilla erilainen kaksjakonen. Hurjaa!

Anteeksi offtopic offtopicissa, mutta en mä kehtaa mihinkää treeniketjuihin kirjotella.

Paikataan sattunut vahinko, tissit:

Girlyellow-car.webp

Huomenta :)
Tästä päivästä on tulossa upea!
Pienenä miinuksena pitää mennä labraan ja antaa jonkun vähän nyysiä mun kallisarvoista vertani isolla, pitkällä, kipeällä ja hyvin pelottavalla neulalla, mutta kestän sen kuin nainen.

Onneks tänään on jo tiistai, sehän on taas perjantai koht. Oliski.

Kyllä tiistai on minullekin jo voiton puolella. Torstaina olisi työhaastattelu, niin odotan sitä helvetillisellä innolla.

Ei helvetti. Pian on jo syyskuu. Alkaa olla kohta aika taas vaipua talvihorrokseen.

Alkaa olla kohta aika taas vaipua talvihorrokseen.

Äää. Syyskuussahan elämä taas jatkuu, ku alkaa pyöriä klubikeikat. Saa taas joka vkl rampata kuuntelemas hyvää rokkia. Korpiklaanilla lähdetään.

Back
Ylös Bottom