Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilen keksin, että minullahan on argiinia kämpillä, ja heitin sitä huiviin ennen nukkumaan menoa. Ilmeisesti sen takia minun unessa oli yöllä "viikko Prahassa" -loma, joka oli aivan pirun pitkä ja tapahtumarikas uni.

No ei tasan oo (edit. siis viisas viiskymppisenä)! Mun äiree sano et mitä vanhemmaks tulee sitä suuremmin valkenee se, ettei tajuu mistään oikeesti mitään :D

Möh, töiden puolesta kevennetty viikko 28 hoo. Iha jees seki, kuhan jotain on töhöttävinään. Muita töitä olis jo tiedossa, mutta koska oon niin kriminaalin olonen joudun odottamaan rikosrekisteriotetta ennen kuin voin aloittaa (missään ollu noin tarkkaa ennen hö).

Ihanaa maanantaita teillekin:haart:

Ooksä kännis? Täälä tässä selvässä maanantaissa ei ainakaa oo ollu mitää ihanaa.

No mikä päivä sitä ny erityisen ihana olis? Ehkä ens la ku pääsee Erjan keikalle.

1288533329268.webp

Kyllä maanantai aina sunnuntain voittaa, sano.

Makkaraa ruokkiksella. Röyh

On, syntymähumalassa. Siitä "kännistä" ei selviä ikinä. Ja maanantai on aina maanantai, ei se koskaan ole ihana.

On, syntymähumala on vahva ja lisäksi olen hattarapäissäni.

Mun sisäinen keittiövelhoni on noussu pintaan! Ei uskois, että kanasta, raejuustosta ja tomaattikastikkeesta sais kasaan näin tolkuttoman hyvän setin.

Päätä särkee. Työpäivä siis ohi :D No, tästä se taas lähtee. Huominen vielä ja sit taas muutama päivä vapaalla. Sitte pitäiski osata olla koko ajan töissä. Normaalielämää. Kraah. Henkitorvea ahdistaa, äkkiä teetä ja hinajaa, ettei iske tauti.

^Нет отпуск, с ума!
Ite kaipailen edes paria aikataulutonta arkipäivää. Noh, niitä tulloo sitten kun oon taas täysipäiväinen opiskelija :D Ehtii tekee oheistreenejä enempi (utopiaa).

^Нет отпуск, с ума!
Ite kaipailen edes paria aikataulutonta arkipäivää. Noh, niitä tulloo sitten kun oon taas täysipäiväinen opiskelija :D Ehtii tekee oheistreenejä enempi (utopiaa).

Vieläkö sinä punainen paholainen luet venäjää? Meikä otti tuon Worddiven venäjäpaketin jokunen viikko sitten, ja olen jonkin verran treenannut, mutten lähellekään niin paljoa kuin pitäisi. Pokerikirjat ja sosiaaliset jutut häiritsevät tuota kielten opiskelua vapaa-ajalla.

Back
Ylös Bottom