Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Hyi helvetti, hampaita vihloo jo pelkästä ajatuksesta, on varmaan makeeta!![]()
Onkohan puhelinmyyntifirmoilla joku tehokampanja menossa? Toinen vaihtoehto on se, että ne soittelee nykyään puhelinluetteloa kohdennetun näytteen sijaan. Mulle on koitettu myydä boksereita, autoliiton jäsenyyttä, partateriä, paria lehteä ja teleoperaattorit päälle. Eikä tossa ole varmaan edes kaikki tahot vielä.
En oikein tiedä, että onko tosta markkinointikiellosta mitään iloa, jos ne vetää vaan numerot luettelosta jonkun alueen perusteella... Sit jos niitä numeroita vedellään esimerkiksi jostain asiakasyritysten omista rekistereistä, niin siellä on sitten kyllä ihan kaikki mukana huolimatta siitä, onko ihmisillä markkinointikieltoa vai ei. Tai noin oli ainakin mun aikaani noiden tutkimusten kanssa vuosituhannen alkupuolella. Tiedä sitten miten paljon noi soittojärjestelmät on kehittyneet.Samaa oon miettiny. Mulla on sitä paitsi markkinointikielto päällä. Silti ne soittaa vittu koko ajan.
Okei, no toivottavasti pienen ihmisen hammaskasvukivut ja sun päivä vielä helpottuu![]()
eiköhän tuo helpotu, kun kaikki hampaat on tullu, eli ei vielä hetkeen.KiitoksiaEnköhä mie pärjää jahka alkujärkytys menee ohitse
![]()

No nyt on naisten seipäässä niin hyvän näkösiä eukkoja, et meinaa taju lähteä![]()
No nyt on naisten seipäässä niin hyvän näkösiä eukkoja, et meinaa taju lähteä![]()
Mä ainaki oon salaa rakastunu Silkkeen.
Multa tosin meinas lähtee taju tänään uimahallilta lähties. Raario rokilta tuli uus viikatteen biisi. JA voi jee! Olihan se rautalankaa. Marraskuuta odotellessa!