Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

,

Mun elämänvalo, Spotify, ei toimi. :itku:

Ei helvetti tosiaan, tää päivä ei kulu millään.

Pitäis halliin laittaa saranto ovet, mut en mä niitä yksin saa nostettua ja isännän Valtrakin liitää maailmalla. Ei perse, mä lähen puolen päivän jälkeen kotiin, en mä koko päivää tätä työmaata siivoo.

Kello soitti 6:20, mutta hyvin nopeasti sen jälkeen sain painaa pään takas tyynyyn ja heräsin sit oikeasti yhdeltätoista :D Että huomenta vaan.

Kello soitti 6:20, mutta hyvin nopeasti sen jälkeen sain painaa pään takas tyynyyn ja heräsin sit oikeasti yhdeltätoista :D Että huomenta vaan.

Oon kade! Ite ollut zombiena töissä seiskasta asti ja oikeastaan ainoat järkevät asiat mitä oon pystyny tekemään on kahvin juonti ja ruokailu :(

Jokohan sitä jaksaisi nousta keittelemään aamukahvit. On aika nousta palvelemaan isänmaata jne.

P.S. Kahvittelijahymiö olisi paikallaan tähän.

Omaki spotify premium loppunu..

Mutta syönpäs erittäin lihaisaa lounasta jauhelihan & riisin muodossa. Heitinpä sekaan pari kurkkua ni tulee kasviksetki. En nyt ala homostelemaan ja laita mitään ruokakuvaa.

Laiskuuttani mulla ei kyllä oo ruokaolutta, et se vähän verottaa tätä kokemusta. Ruokalevoks vois kattoa uudelleen ton ihan saatanan miehekkään ja kermasilla muijilla höystetyn Pain & Gainin.

:piis: out!

Kädestä käyty kontrollikäynnillä. Arpi oli turhan kova ja leveä, joten siihen sain silikoonia pidettäväksi muutamaks kuukaudeks öisin kera käsilastan... Joku piikkitesti tehtiin sormiin myös, mutta ei mun pari fingeriä viäkää halunnu tuntea kuin osan piikeistä, joten niihin palaa tunto jos on palatakseen sitten joskus. Keväällä/kesällä 2014 saan pysyvästä haitasta kuulemma merkinnän jos sellaisen haluan :D

Doctor Feelgood tämä oli siis pääsääntöisesti sinulle :)

Onkohan puhelinmyyntifirmoilla joku tehokampanja menossa? Toinen vaihtoehto on se, että ne soittelee nykyään puhelinluetteloa kohdennetun näytteen sijaan. Mulle on koitettu myydä boksereita, autoliiton jäsenyyttä, partateriä, paria lehteä ja teleoperaattorit päälle. Eikä tossa ole varmaan edes kaikki tahot vielä.

Back
Ylös Bottom