Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei, mä en vieläkään pääse tästä yli! Tissejä kyllä tykätään katsella, mutta ei siitä maksaa tarvii? Laitan tänään t-paidan treeneihin, tää on yhden naisen manifesti.

Nyt mitä vittua! Todella tasa-arvoista! Harvemmin näihin asioihin tartun mut nyt mitä vittua? Dana Linn Bailey, joka tulee kakkoseks pro-tason fysiikkakisassa saa säälittävät 750$?!? Mitäköhän voittaja saa? Lisäks herapurkin? Noilla ei vittu kustanneta edes matkoja kisapaikalle ja takas! Äijillä voitot oikeesti tonneissa... No onneks dlb osaa markneedaa itseään muutenkin. Ftf ifbb?

Edit. Löytyhän noi. Huomatkaa että miesten shortsisarjassa samat jaot ku naisten fysiikassa. Tässä on kyllä nyt jotain mätää. Pakko soittaa Mikki Hiirelle, tää rikos on ratkaistava! (Eli Patleetti ottaa vaikka kupposen kahvia ja laittaa jatimatikkinsa takaisin lipaston ylälaatikkoon.)

IFBB Men Bodybuilding [Top 5] $10,000 - $4,000 - $3,000 - $2,000 - $1,000
IFBB Women Bodybuilding [Top 5] $4,000 - $2,500 - $1,500 - $1,000 - $500
IFBB Women Fitness [Top 3] $3,000 - $2,000 - $1,000 - 4th place medal - 5th place medal
IFBB Figure [Top 3] $3,000 - $2,000 - $1,000 - 4th place medal - 5th place medal
IFBB Bikini [Top 3] $2,500 - $1,500 - $1,000 - 4th place medal - 5th place medal
IFBB Women Physique [Top 3] $1,750 - $750 - $500 - 4th place medal - 5th place medal
IFBB Men Physique [Top 3] $1,750 - $750 - $500 - 4th place medal - 5th place medal

Katoin ihan samaa. Mitvitu oikeesti?!

Mä alotin oman kisaurakkani aivan kivasti. Nyt jännätään päivän viimestä erää. Pitäkää hei vähä es peukkuja vaikka oonki tämmöne vittupää!

Mä alotin oman kisaurakkani aivan kivasti. Nyt jännätään päivän viimestä erää. Pitäkää hei vähä es peukkuja vaikka oonki tämmöne vittupää!

En ole siis yksin. Vielä mainitsen, etten ehkä oikeesti halua tietää nordic-pron jakoja tai Suomen kisojen.

Hyvä Kaira, nyt ihan hissukseen toivotaan hyviä tuloksia! Tsemppiä!

Nyt mitä vittua! Todella tasa-arvoista! Harvemmin näihin asioihin tartun mut nyt mitä vittua? Dana Linn Bailey, joka tulee kakkoseks pro-tason fysiikkakisassa saa säälittävät 750$?!? Mitäköhän voittaja saa? Lisäks herapurkin? Noilla ei vittu kustanneta edes matkoja kisapaikalle ja takas! Äijillä voitot oikeesti tonneissa... No onneks dlb osaa markneedaa itseään muutenkin. Ftf ifbb?

Edit. Löytyhän noi. Huomatkaa että miesten shortsisarjassa samat jaot ku naisten fysiikassa. Tässä on kyllä nyt jotain mätää. Pakko soittaa Mikki Hiirelle, tää rikos on ratkaistava! (Eli Patleetti ottaa vaikka kupposen kahvia ja laittaa jatimatikkinsa takaisin lipaston ylälaatikkoon.)

IFBB Women Fitness [Top 3] $3,000 - $2,000 - $1,000 - 4th place medal - 5th place medal
IFBB Figure [Top 3] $3,000 - $2,000 - $1,000 - 4th place medal - 5th place medal
IFBB Bikini [Top 3] $2,500 - $1,500 - $1,000 - 4th place medal - 5th place medal
IFBB Women Physique [Top 3] $1,750 - $750 - $500 - 4th place medal - 5th place medal
IFBB Men Physique [Top 3] $1,750 - $750 - $500 - 4th place medal - 5th place medal

Korjaa jos olen väärässä, mutta onkos miehillä vähemmän kisaluokkia kuin naisilla? Tuossa listassa näyttäisi olevan 2 vs. 5?

e. Ja miehille jaossa 23 tonnia, naisille 34

Tuostakin ongelmasta pääsette, kun alatte seuraamaan oikeaa urheilua ja lopetatte liian lihaksikkaiden naisten ihailemisen!

Khy olet oikeassa. Siihenhän miesten sopii vedota. Joskus tuli nähtyä miten sitten rahat jaottui olympiassa, niin samaa tarinaa silti. Joku Iris Kyle vetäny 8 vuotta putkeen muutamia tonneja ja äijät pösöttää menemään omassa liigassaan.

Tämä siis Beginnerille. Edit.

- - - Updated - - -

Prize Money Breakdown

Mr. Olympia: $675,000
212 Showdown: $65,000
Ms. Olympia: $60,000
Fitness Olympia: $60,000
Figure Olympia: $60,000
Bikini Olympia: $40,000
Men’s Physique Showdown: $20,000
Women’s Physique Showdown: $20,000
Total Prize Money: $1,000,000

Vituttaako? No ei se haittaa, ms Olympia -sarjahan lopetettiin.

Näytä niille vittupää! :D

Jotenkin kiinnostavuuden mukaanhan nuo on varmaan mentävä. Naisten puolella on ehkä liiakseenkin noita sarjoja kohta. Aika jyrkkä kontrasti muuten miehillä noissa palkintorahoissa, siellä ei pikkupojat juhli

Ja naisilla ei kuitenkaan hirveesti eroo onko bikini vai kehari, pyh sanon minä. Joku fysiikka vedetty sit ihan maanrakoon.

Ei, mä en vieläkään pääse tästä yli! Tissejä kyllä tykätään katsella, mutta ei siitä maksaa tarvii? Laitan tänään t-paidan treeneihin, tää on yhden naisen manifesti.

Eipä noista enempää ois voinu maksaa..

tumblr_m8iq2s3kLK1qghzw6o1_500.jpg

Nyt mulla menee hermo, mikä helvetti tää on että nykyään näitä työnhakulomakkeita täytettäessä tulee vastaan VIDEOKYSYMYKSIÄ?!? Ei enää haluta tekijöitä töihin ku jotain videopellejä. Mä.en.vaan.pysy.mukana. tässä helvetin pelleilykehityksessä. Veikkaan että näiden nettilomakkeiden aikana kynnys hakea mihin tahansa madaltuu. Mä haluan oikeesti takasin kirjotuskoneet ja postin käytön tässä touhussa.

Ei mitä vittua täällä on offtopicissa jotain bodareitten kuvia. Nyt joku roti tähän touhuun perkele.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt mulla menee hermo, mikä helvetti tää on että nykyään näitä työnhakulomakkeita täytettäessä tulee vastaan VIDEOKYSYMYKSIÄ?!? Ei enää haluta tekijöitä töihin ku jotain videopellejä. Mä.en.vaan.pysy.mukana. tässä helvetin pelleilykehityksessä. Veikkaan että näiden nettilomakkeiden aikana kynnys hakea mihin tahansa madaltuu. Mä haluan oikeesti takasin kirjotuskoneet ja postin käytön tässä touhussa.

Joo, olin iteki joku kk takaperin pikkasen silmät levällään, kun sain kutsun alustavaan työhaastatteluun, jossa ei tavattukaan ketään vaan piti mennä johonkin nettisivulle kuvaamaan omat vastaukset nettikameralla haastattelijan arvioitavaksi. Koita siinä nyt olla jotenkin luonnollinen, kun keskustelukaverina itsellään on vaan tuo läppärin yläreunassa oleva punainen persesilmä... *puuh*

Back
Ylös Bottom