Ihan oikeesti mä lähen Linkolan henkilökohtaseks avustajaks sinne korpeen missä se ikinä asukaan ja bodaan tukeilla. Ihan käsittämätöntä tää touhu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pyökki myös ihan päteva kampe lintumetillä.
Ei hylsyn hylsyä tissivakoon. I am disappoint.
Mä joudin vääntää tossa joulukuussa yhteen paikkaa kaikki alustavat kysymykset videohaastiksena. On siinä omat hyvät ja huonot puolensa. Yrityksen kannalta se helpottaa haastattelukierrosta huomattavasti.Nyt mulla menee hermo, mikä helvetti tää on että nykyään näitä työnhakulomakkeita täytettäessä tulee vastaan VIDEOKYSYMYKSIÄ?!? Ei enää haluta tekijöitä töihin ku jotain videopellejä. Mä.en.vaan.pysy.mukana. tässä helvetin pelleilykehityksessä. Veikkaan että näiden nettilomakkeiden aikana kynnys hakea mihin tahansa madaltuu. Mä haluan oikeesti takasin kirjotuskoneet ja postin käytön tässä touhussa.
Voiko tota edes ampuma-asennoksi sanoa?Aika sankari pitäis olla että onnistuis. Toi kuitenki sylkee ne hylsyt aika tujakasti tonne oikeelle, eli aivan eri puolelle asetta. Että sikäli. Mulla on muuten parempi ampuma-asento.
Voiko tota edes ampuma-asennoksi sanoa?
Joutui ihan etsimään mutta löytyihän se. Eli kohdassa 4:00.Ei hylsyn hylsyä tissivakoon. I am disappoint.
Niin tuota pöytää vois vaikka käyttää hyödyksi, ei tarviis roikottaa kyynärpäätäkään.Aika sankari pitäis olla että onnistuis. Toi kuitenki sylkee ne hylsyt aika tujakasti tonne oikeelle, eli aivan eri puolelle asetta. Että sikäli. Mulla on muuten parempi ampuma-asento.
Mä joudin vääntää tossa joulukuussa yhteen paikkaa kaikki alustavat kysymykset videohaastiksena. On siinä omat hyvät ja huonot puolensa. Yrityksen kannalta se helpottaa haastattelukierrosta huomattavasti.
Aika sankari pitäis olla että onnistuis. Toi kuitenki sylkee ne hylsyt aika tujakasti tonne oikeelle, eli aivan eri puolelle asetta. Että sikäli. Mulla on muuten parempi ampuma-asento.
Ongelma tulee siinä vaiheessa, kun haluaa pitää asetta eri olkapäätä vasten:
[video]https://lh5.googleusercontent.com/-LITGJfo6X0o/UWKihxrDryI/AAAAAAAAD2Y/a1MFW7p4ATM/s452/%25D0%25B3%25D0%25B8%25D1%2584%25D0%25BA%25D0%25B8-poker-face-%25D0%25BC%25D0%25B5%25D0%25BC%25D1%258B-%25D0%25B0-%25D0%25BC%25D0%25BD%25D0%25B5-%25D0%25BD%25D0%25BE%25D1%2580%25D0%25BC-639343.gif[/video]
No tottakai haetaan mallia. Oothan sä mutki nähny. Ihan mallin näkönen ja kaikkee ;)Puolensa ja puolensa, hakijana tulee eittämättä mieleen että malliako tässä ollaan hakemassa =)
No tottakai haetaan mallia. Oothan sä mutki nähny. Ihan mallin näkönen ja kaikkee ;)
Sniffari! Milloin tuolla MM-kisoissa on ohjelmassa naisten seiväshyppy? Ja en todellakaan googleta.
Sitä en tiedä.
Mulla on naisten seiväs pepussa.