Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Katso bikinikuvat: Tältä 46-vuotias Pamela Anderson näyttää nykyään | Viihde | Iltalehti.fi

Ootteko huomannut, että pikkupoikana kun katteli Baywatchia niin tolla Pamelalla oli aivan älytön rintamus. Nykyään kaikilla kotimaisillakin tositv "tähdillä" on niin järjettömät kannut että noi näyttää aivan tavallisilta. Saati sitten kaikki brittien ja jenkkien turhat julkkikset. Mihin tääkin maailma on menossa.

Oliskohan sillä ollu sillon vähä enemmän volyymiä nois kikeis?

Pamela-anderson-baywatch-12_4631f3541dad1.webp

Pam-pam-pam-pam-Pamelaaa aaai ku siä oot nii ehanaa :kuola: Maailman parhaimmat eukot TOP kahessa. Örgh

Mä taisin unohtaa arjen hauskuuden loman aikana hieman väärin, eihän näissä ollutkaan muuta hauskaa kun perjantait ja viikonlopun alku... Tänää olin kyllä 100% varma että on maanantai.

Tässä katsellesani Sofia Ruusila-Nousiaisen ankkahuulia erään lehden kannessa totean, että taidan jättää piikkihoidosta haaveilun toistaiseksi tähän..

Lapseni oli sitten saanut jotenkin leluauton renkaat takertumaan hiuksiinsa päikkärissä- tädit ei ollu saanu irrotettua sitä, joten joutuivat leikkaamaan hiuksia suht reippaasti. Ai että osaa olla hieno letti, luulen että pääsen parturointihommiin, jotta tosta tulee edes siedettävä.

Josko sitä tänään tekis hampurilaisia, omaani ajattelin laittaa 300g pihviä, cheddaria, ananasta, pekonia, punasipulia, salaattia ja tomaattia+ kastikkeet :kuola: ja mitä mä sit jälkkäriksi syön?

Back
Ylös Bottom