Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika "mielenkiintonen" kokemus kyllä oli tuo tähystys. Ei nyt ihan sietämätön, mutta ei se letku kurkussa ja mahassa mukavaltakaan tuntunu.

Sama.Olen niin viisas tyyppi, että 3 hammasta on suuhun pamahtanut, vaikka ei niiden pitäisi suuhun mahtua alkuunkaan. Välillä huomaa, kuinka leuka naksuu ja ottaa sivuliikettä suuta avatessa noiden viisaudenhampaiden takia. Täytyy vielä ainakin kuukausi odotella, että pääsee koululle poistattamaan.

Haa, olen sua sitten hampaan verran fiksumpi :D Ois kyll voinu olla puhkeematta :/ Huomaamatta kasvaneet ja vetivät ton yhden alahampaan ikävästi kieroon. Tähän projektiin pitäs kyll saada jotain vetoa, ehkä aloittamalla sillä ajanvarauksella.

Mäki löysin paikalliselta paikkakunnalta laaserhoitoja tarjoavan hammaslääkärin. Taidan siirtää asiakkuuteni jatkossa sinne.

Suositteleko?

Kyllähän se nyt kokeilla kannattaa, jos mahdollisuus on :D epäilen, että toi alakautta tehtävä ei oo ainakaan yhtään mukavampi.

Mä ny vielä harkitten. Nimim. Oon käyny vapaaehtosesti aikusella ikää kaks kertaa lääkäris, eli kovin vähästä en sinne ole menos.

Syksy tekee tuloaan, lehdet putoavat puista. Alta paljastuu oksa!

Mä ny vielä harkitten. Nimim. Oon käyny vapaaehtosesti aikusella ikää kaks kertaa lääkäris, eli kovin vähästä en sinne ole menos.

Mää kävin joku aika sitten tsykologisessa testissä, en saanu hullun papereita, oli pieni pettymys.

Pääsee tänään taas onkimaan! :hyper: :D
Kuhan ongit? En suostu uskomaan.

eka kana-parmesanpastaa naamariin ja sit vetämään jalkatreenit :hyper:

Eka työviikko ja heti pyydettiin viikonlopuksi ylkkyyn- pakko se on vissiin mennä, kun ei kettään muukaan tee niitä hommia.

No ei ainakaa tarttis lähtä sunnuntaina työreissulle jos niin kävis :D
Koska mikäs sen mukavampaa kuin murtuneet luut ja haljennut huuli :)

Englantilaisille tuli esiteltyä sanonta venyttää kikkeliä. Piti vähän odotella eilen, puolessa tunnissa stretching your dick oli kaikkien huulilla.
Sä oot mun idoli :haart:

Alkaa meneen hermo tohon koko salilla käymiseen. Mihinkään mä en kehity. Siitä huolimatta on paikat kipeenä. En ala.

Ilmainen vinkki: jos tekee uunissa ruokaa jonkin reseptin mukaan ensimmäistä kertaa, kannattaa välillä vilkaista uuniin eikä vain luottaa reseptissä ilmoitettuun paistoaikaan. Onneksi ulkona on sen verran lämmin että voi tuulettaa kämppää läpivedolla koko loppuillan. Eiköhän tämä käry vielä joskus lähde.

Ilmainen vinkki: jos tekee uunissa ruokaa jonkin reseptin mukaan ensimmäistä kertaa, kannattaa välillä vilkaista uuniin eikä vain luottaa reseptissä ilmoitettuun paistoaikaan. Onneksi ulkona on sen verran lämmin että voi tuulettaa kämppää läpivedolla koko loppuillan. Eiköhän tämä käry vielä joskus lähde.

Itte nukahdin sohvalle ku oli pihvit uunis tänää... Ei kärynny mut sellasia syömäkelvottomia korppuja ovat. Hyvän sisäfileen tuhlausta :rolleyes:

Back
Ylös Bottom