Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama.Olen niin viisas tyyppi, että 3 hammasta on suuhun pamahtanut, vaikka ei niiden pitäisi suuhun mahtua alkuunkaan. Välillä huomaa, kuinka leuka naksuu ja ottaa sivuliikettä suuta avatessa noiden viisaudenhampaiden takia. Täytyy vielä ainakin kuukausi odotella, että pääsee koululle poistattamaan.
Suositteleko?
Mä ny vielä harkitten. Nimim. Oon käyny vapaaehtosesti aikusella ikää kaks kertaa lääkäris, eli kovin vähästä en sinne ole menos.
Kuhan ongit? En suostu uskomaan.Pääsee tänään taas onkimaan!:D
Koska mikäs sen mukavampaa kuin murtuneet luut ja haljennut huuliNo ei ainakaa tarttis lähtä sunnuntaina työreissulle jos niin kävis :D

Sä oot mun idoli :haart:Englantilaisille tuli esiteltyä sanonta venyttää kikkeliä. Piti vähän odotella eilen, puolessa tunnissa stretching your dick oli kaikkien huulilla.
Ilmainen vinkki: jos tekee uunissa ruokaa jonkin reseptin mukaan ensimmäistä kertaa, kannattaa välillä vilkaista uuniin eikä vain luottaa reseptissä ilmoitettuun paistoaikaan. Onneksi ulkona on sen verran lämmin että voi tuulettaa kämppää läpivedolla koko loppuillan. Eiköhän tämä käry vielä joskus lähde.