Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ttu minkä monsuunin tiputti viiden aikaan taivaalta. Heräsin paiskomaan ikkunaa kiinni, että sais nukuttua. Koiran kanssa ulkona käppäillessä alkoi paistaa aurinko ja samantien sisäinen karaokelaitteeni arpoi päivän säätä kuvaavan kipaleen. Loppulenkki menikin sitten melkoisissa tunnelmissa. "Kuuman kosteaaaan, minä tunsin Mombasaaaan, däy däy däydädäää... vittu mä en muista sanoja!"

Ehottomasti vitutukseen. Ei viinaan voi kuolla.

Noin mäki omalla kohdallani ajattelen. Etenkin, kun käytän ainoastaan terveellisiä alkoholituotteita.

Olut on viljasta valmistettu ravitseva juoma, joka edistää ihmisen terveyttä. Toteaa Euroopan panimoyhdistyksen CBMC:n puheenjohtaja Paul Bergqvist.

Ois kyllä lystiä nähdä kun tietä pitkin kulkis eukko vuffeineen ja yhtäkkiä kuuluisi kauhia mylvintä Jönssi-äänellä: "DÄY DÄY DÄY DÄ DÄÄÄ VITTU MÄ EN MUISTA SÄÄNOJA!"

Örgh

Hitto jo toinen päivä putkeen, kun piti nousta klo.9 aamulla, mutta ei jaksanut nousta kun ei ole pakko ja jäin vain nukkumaan. Lomalla tämä minun unirytmi puskee aina esiin ja sitä mieluiten nukkuu puoleen päivään ja valvoo pitkälle yöhön.

Hitto jo toinen päivä putkeen, kun piti nousta klo.9 aamulla, mutta ei jaksanut nousta kun ei ole pakko ja jäin vain nukkumaan. Lomalla tämä minun unirytmi puskee aina esiin ja sitä mieluiten nukkuu puoleen päivään ja valvoo pitkälle yöhön.

Mulla on ihan sama. Huomaamatta illalla/yöllä kello onkin jo 1-3 ennenku raahautuu sänkyyn. Tällä viikolla yrittäny et ei nukkuis enää puolille päivin niin laittanu kelloa kokoajan aikaisemmin soimaan 10:00, 9:30, 9:00.. Kertaakaa ei kyllä ole siihen aikaan sängystä pois päässy. Hitto tulee ens viikolla vaikeat herätykset töihin :face:

Kirjan nimi on Navigaattori, jollaisia tässä päällystelen. Kuitenkin jatkuvasti luen väärin Vaginaattori. Yeah, like to see that superhero..

Valta nimeltä Vagination! Jonka mahtava emperoori ja suurvisiiri Vaginaattori johti Vagiculttia kohti loistoa ja Vaginaista menestystä!

On tämä avenket sevenvoltin uus biisi kyllä satarosenttista tilutusta. Mä oon jo vähä liian vanha sellaseen. Hidas ja laahaava sopii mulle nykyään paljo enempi.

Ketä kiinnostaa?

On tämä Taistelupeto vaan niin kovaa settiä että oksat pois. Uudempi eukko viel parempi ku se edellinen ja livenä vetää komiasti videoiden perusteella ainaki. Suttunen video mut kyl se ääni sielt kuuluu :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onkohan She peto myös sängys? Ota selevää!

On tämä avenket sevenvoltin uus biisi kyllä satarosenttista tilutusta. Mä oon jo vähä liian vanha sellaseen. Hidas ja laahaava sopii mulle nykyään paljo enempi.

Ketä kiinnostaa?
Olisko tää sopivan hidasta? Eihän vaan oo liikaa vauhtia?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tasan 24 tuntia hereillä yhteen menoon, mihin aikaväliin mahtuu 2 kovaa punttitreeniä ja tunnin lihashuolto.

Jos seiskaan asti jaksais valvoo ja sitten unirytmit kohdalleen..

Back
Ylös Bottom