Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paskan päivän kruunaa vanilja-Skyrri! Jotain hyvää tähänki päivään. Huh taas tätä naisen eloa...tiukoille ottaa.

Kai se on vaan iskettävä päätä tyynyyn ja laitettava joku leffa pyörimään ja toivottava että Nukkumatti eksyy mahd. nopeesti paikalle. Muuten en kyllä jaksa nousta aamulla töihin.. :zzzz:

Sillon Anguksen kitalaki! Hän on fani!
Luin vähän väärin :nolo:

Huomasin, että oon taas oppinu oleen ihan siedettävä kokki. Tai ainakin joskus saan jotain safkoja onnistuun ihan oikeasti. \o/

Tasan kahen viikon päästä oon tähän aikaan jo matkalla Kiinaan... KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKS! Tää alkaa olee jo vähä turhan todellista :D

Mä voisin tehdä MELKEIN mitä vaan, koska se on Kaira ylihuomena Kuopioon! ;)

No ai että kuule, muru sulla tulee taas niiiiin kivvaa siellä! ;) Niin kivvaa, että voisit ensin tulla illaksi mulle pyykkäämään ja järjestelemään alushousuja :D

No ai että kuule, muru sulla tulee taas niiiiin kivvaa siellä! ;) Niin kivvaa, että voisit ensin tulla illaksi mulle pyykkäämään ja järjestelemään alushousuja :D

Ohoi, oliks tää rakkaani kutsu? Kaikenlisäksi mulla alkaa loma huomena, eli olen oikein hyvällä päällä muutenki, joten voisin aivan hyvin vaikka silittää sun alushousut!

Ohoi, oliks tää rakkaani kutsu? Kaikenlisäksi mulla alkaa loma huomena, eli olen oikein hyvällä päällä muutenki, joten voisin aivan hyvin vaikka silittää sun alushousut!

Kuules kultapyllyseni, sehän melkein oli! Ai silittää oikein?! Sinähän se ihmemies olet. Melekonen epeli!

Pääni on kumia ja häntäni vieteriä hani!

Noni! Hanat kiinni, hanhi! Anna mennä beibi! Eiku mitä? Minäpä lähen niitä vaatteita pyykkäämään. Leikin joskus naista ja hienoa ihmistä minäkin. Ylihuomenna sinä lähet Kuopijjoon, mutta minä lähen Tsekkiin. Halapaa olutta ja kauhian rumia miehiä :D Muistele minua hetki kun niitä nättejä tyttölöitä siellä kattelet.

Noni! Hanat kiinni, hanhi! Anna mennä beibi! Eiku mitä? Minäpä lähen niitä vaatteita pyykkäämään. Leikin joskus naista ja hienoa ihmistä minäkin. Ylihuomenna sinä lähet Kuopijjoon, mutta minä lähen Tsekkiin. Halapaa olutta ja kauhian rumia miehiä :D Muistele minua hetki kun niitä nättejä tyttölöitä siellä kattelet.

Etkai sä vaan oo katellu Pulkkista? Voih kuule kaunokaiseni en edes saa enään sinua pois päästäni vaikka tulis kuka vastaan! Äläkä sä sorru mihinkään Tsekkiläisiin miehiin, teille tulis kielimuuri kuitenki ja joutuisit jättämään sinkkuketjun.

Köyhän miehen avanto, eli suihku ihan jääkylmälle :D Virkistävä kokemus.

No just kävin ihan saman tekemässä, onneksi tais olla eri järvi :D

Silti meinaa vielä jälkihikeä pukata, pitääköhän mennä uudestaan?

Meinaa toi rullaluistelu olla taas rankkaa puuhaa monen vuoden tauon jälkeen. Uudet luistimet toimi hyvin, moottori meinaa vaan vähän yskiä, mut eiköhän siitäkin karstat saada pois :D

- - - Updated - - -

Tasan kahen viikon päästä oon tähän aikaan jo matkalla Kiinaan... KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKS! Tää alkaa olee jo vähä turhan todellista :D

Hauska lukea ku toinen on noin ihan täpönä :D Itteä ei oikeestaan edes nappais tällä hetkellä, mutta eiköhän se siitä ku alkaa palkka ja päivärahat juoksee. Pääseepähä taas kuluttaan aikaa töihin :) Tuu käväsee Pekingissä sillon ekana viikonloppuna, tiedän hyvän kiinalaisen. Mää maksan! :D

Etkai sä vaan oo katellu Pulkkista? Voih kuule kaunokaiseni en edes saa enään sinua pois päästäni vaikka tulis kuka vastaan! Äläkä sä sorru mihinkään Tsekkiläisiin miehiin, teille tulis kielimuuri kuitenki ja joutuisit jättämään sinkkuketjun.
Kyllä se on ihan hyvä kerran vuodessa tsekata paikat.

Back
Ylös Bottom