Onks toi Nyyssölä?Kävin kirjastossa. No en kyllä lainannut tuota mutta naureskelin vähän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onks toi Nyyssölä?Kävin kirjastossa. No en kyllä lainannut tuota mutta naureskelin vähän.
^ ei kai tosta Nyyssölää saa millään?
Onks toi Nyyssölä?
Luin vähän väärinSillon Anguksen kitalaki! Hän on fani!

Voe ryötti perkele. Pitäis pyykätä ja pakata. Huvitusprosentti pyöree NOLLA. Kraah.
Tasan kahen viikon päästä oon tähän aikaan jo matkalla Kiinaan... KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKS! Tää alkaa olee jo vähä turhan todellista :D
Mä voisin tehdä MELKEIN mitä vaan, koska se on Kaira ylihuomena Kuopioon! ;)
No ai että kuule, muru sulla tulee taas niiiiin kivvaa siellä! ;) Niin kivvaa, että voisit ensin tulla illaksi mulle pyykkäämään ja järjestelemään alushousuja :D
Ohoi, oliks tää rakkaani kutsu? Kaikenlisäksi mulla alkaa loma huomena, eli olen oikein hyvällä päällä muutenki, joten voisin aivan hyvin vaikka silittää sun alushousut!
Kuules kultapyllyseni, sehän melkein oli! Ai silittää oikein?! Sinähän se ihmemies olet. Melekonen epeli!
Pääni on kumia ja häntäni vieteriä hani!
Noni! Hanat kiinni, hanhi! Anna mennä beibi! Eiku mitä? Minäpä lähen niitä vaatteita pyykkäämään. Leikin joskus naista ja hienoa ihmistä minäkin. Ylihuomenna sinä lähet Kuopijjoon, mutta minä lähen Tsekkiin. Halapaa olutta ja kauhian rumia miehiä :D Muistele minua hetki kun niitä nättejä tyttölöitä siellä kattelet.
Köyhän miehen avanto, eli suihku ihan jääkylmälle :D Virkistävä kokemus.
Tasan kahen viikon päästä oon tähän aikaan jo matkalla Kiinaan... KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKS! Tää alkaa olee jo vähä turhan todellista :D
Tuu käväsee Pekingissä sillon ekana viikonloppuna, tiedän hyvän kiinalaisen. Mää maksan! :DKyllä se on ihan hyvä kerran vuodessa tsekata paikat.Etkai sä vaan oo katellu Pulkkista? Voih kuule kaunokaiseni en edes saa enään sinua pois päästäni vaikka tulis kuka vastaan! Äläkä sä sorru mihinkään Tsekkiläisiin miehiin, teille tulis kielimuuri kuitenki ja joutuisit jättämään sinkkuketjun.