Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Selkää tein niin kovasti, että alatalja antoi periksi ennen mua! :rock: Heikko vaijeri taljassa ku ei edes 90kiloo kestäny ja oli jo toinen kerta kuukauden sisään ku se vaijeri menee poikki! Pikkuhiljaa pitäs uus siihen vaihtaa ettei joku vielä hajota itteesä siinä!

Remontin yhteydessä joutui irroittamaan antennirasian seinästä ja kun TV oli vielä edellisellä asunnolla kun muuttoa ei ollut vielä tehty niin enpä pitänyt kummempaa kiirettä takaisin asennuksessa.. Mutta enpä tiennyt että nuo antennipistokkeet oli jotenkin ketjutettu taloyhtiössä joten kukaan muukaan ei katsonut sitten teeveetä :nolo:
Auts :D

Onpahan tappamisen himo taas hetkeksi selätetty, laitoin ~1000 kanaa kylmäksi. Niille tuli exodus.
Ja nyt on taas meille kanaa rakastaville lihansyöjille apetta :)

Vittu mun pitää nostaa veroprosenttia ettei tuu kauheesti mätkyjä. Menny jo näköjään yli kun älysin vilkasta. Perkele.

No ei paha, enkat paukku vaikka alkuolo olikii ynseä. Mave yllätti jälleen positiivisesti. Mikä siinä on että joka viikko tulee ainaki yks toisto lisää? Kivaa, kohta sarjaa ysikympillä. Pääsee kohta oikeisiin painoihin.

Kymppejä kiskon.

Muutaman kuukauden olikin tuo tauolla ton selän takia, mut nyt kun on ottanu takasin ni kyllä Mähösen perse-opastuksesta oli totally apua.

Hyvin menee mave! Kaikki ne paranee aina ja pikkuhiljaa.

En usko että katto tulee vastaan koskaan. Luonto voi pettää ettei enää treenaa niin tavoitehakuisesti tms.

Ukko-Pekan olutmakkaraa maustekurkkusiivuilla, kera kauraisten kalkkunaleipien. Keisarin Premiun Lageria suun kostukkeeksi. Örgh

Millonhan mun remmit tulee tuolta verkkokaupasta. Helpottais noiden nostojen suhteen.

Ei oo ku ihan sama asia, päätin just. Makkarat oli kyl vähän pettymys, mut kylhän noita söi ennemmin ko selkäänsä otti.

Ruotsin viimeinen katolinen arkkipiispa Olaus Magnus Gothus kirjoitti vuonna 1555, että 'suomalainen olut kasvattaa ihmiset kestämään mitä tahansa rasitusta'. Naiset tulivat hänen mukaansa oluesta ”niin hedelmällisiksi, että he synnyttivät enimmäkseen kaksosia”.

:lol2: Wäkevää! :kippis1:

Minua ei normaalisti haittaa pahasti jos kämpässäni lentelee kesällä banaanikärpäsiä, mutta nyt yksi niistä laskeutui uimaan OLUTTUOPPIINI! Perkele, tämä tarkoittaa täysimittaista sotaa. Bring it on, motherfuckers!

Subway Club kokonaisella kokojyvä patongilla ja tuplalihalla. Kyllä nyt kelpaa pistää nukkumaan :)

Back
Ylös Bottom