Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eipä ole hdf:ää näkynyt täälläkään päin, etenkin kun aamulla sain kuulla erään seikan mikä lisää meikäläisen työmäärää huomattavasti.
Alkaa kohta olla alanvaihto taikka kunnon downshiftaus paikallaan.

Ihanan negativiinen tunnelma:haart: Jatkakaa. Itsehän toivotin myöskin lähtiessäni oikein paskaa työpäivää, tasapuolisuuden nimissä.

Kaikista Land of Confusionin versioista mitä olen kuullut, niin tuo alkuperäinen on huonoin.
Vittuku laiskottaa, masentava ilma ja pitäis kävellä salille :I

Kyllä se piti taas todistaa vaihteeksi, että aamutreenit eivät sovi allekirjoittaneelle. Varsinkaan tyhjällä mahalla. Ei saa treeniä kulkemaan kunnolla, vituttaa ja sapettaa.

Ei hitto... Väsyttää ihan sairaana ja kun tietää että kaveri on jonkin ajan päästä tulossa hakemaan tennistä pelaamaan niin argh. Pakko se on lähtä ku on luvattu ja tiedän et hyvä fiilishän se lopuillee tulee. Lähteminen oman sohvan kainalosta on vain niin rankkaa :D

mä olin lasten kanssa tutustumassa päiväkotiin, päivä 1/4: hiki virtasi vaikka vaan seisoskelin ja katoin mukuloitten leikkimistä, oli ihan tuskanen olo ja tuntui että happi loppuu, päikkärin ilmastointi ei toiminut.

Vielä tarttis jaksaa hikoilla salilla tänään, jalat on kipeet eilisestä jalkatreenistä ja käveleminen on tuskaa :D

mä tykkäsin, ja niin tykkää lapsetkin, mäki voisin lopettaa töissäkäymisen ja mennä päikkäriin leikkimään :D mitä mahtais pomo sanoa?

Ja mieti, joillekin aikuisille maksetaan siitä että ne on siellä leikkimässä!? :wtf:

Se on ihan kamalaa hommaa, jos vielä kotonakin odottaa pieni lapsi.

Eli mun ei kannata haaveilla tarhatädeistä? :D

Minä lennän, polskin ja uuuuin,
Sanon sulle Kvaak! Ystävälle Kvaak!
Kvaak sanon teille kaikille, ja jos minua huvittaa,
lähden merelle tai viiiidakkooon seikkaileeemaan!

:)

Nukuinpa huonosti. Taas. Voi persenderi. Palkkaan itelleni yökyöpelin. Jos ei illalla oo lamppu sammunu viidessä minuutissa niin kolautus kalloon. Yöllä jos herää niin sama homma. Aamulla sama tyyppi vois uhkailla pensassaksilla varpaiden leikkaamista jos ei perse nouse sängystä puolen tunnin sisään heräämisestä.

Back
Ylös Bottom